۱۳۷۰۸
به گزارش تهران پرس ، علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به فرارسیدن هفته منابع طبیعی و نزدیک شدن به روز درختکاری گفت: به همین مناسبت نیز طبق روال سال های گذشته ایستگاه های توزیع نهال های رایگان در بوستان های شقایق، شریعتی، افرا و نرگس برای توزیع روزانه نهال های مثمر و غیر مثمر از ۹ تا ۱۵ اسفند فعال شده اند.

او با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار نهال برای توزیع بین شهروندان این منطقه در نظر گرفته شده است، افزود: در هر ایستگاه روزانه نزدیک به۵۰۰ نهال از انواع آلو، هلو، خرمالو، به، زبان گنجشک، توت، زیتون و... به شهروندان اهدا خواهد شد.

توکلی افزود: در این ایستگاه ها ضمن آموزش نحوه کاشت انواع نهال ها و توزیع بروشورهای نهال کاری، کارشناسان مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه پاسخگوی شهروندان درباره نحوه آبیاری و نگهداری از آنها خواهند بود.

شهردار منطقه کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان را از دیگر اقدامات اجرایی در هفته درختکاری اعلام کرد و گفت: شهروندان متقاضی از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ و اعلام آدرس خود می توانند در نهضت کاشت درخت مشارکت داشته باشند.

او با بیان اینکه روز گذشته بوستان شقایق میزبان اعضای کانون های سالمندان و معلولین منطقه برای کاشت نهال بود ادامه داد: به مناسبت روز پدر نیز کارشناسان فضای سبز این منطقه با مراجعه به منازل پدران معزز شهید و سالمندان منطقه اقدام به کاشت نهال در باغچه منازل این عزیزان کردند.
کد خبر: ۴۷۱۷
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha