۱۷۸۷۱۰_۱۰۹۸۲۶۶۹۸۶
مهدی فقیه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اینکه بیماری کرونا آسیب زیادی به مشاغل هنرمندان وارد کرده است، گفت: کرونا باعث بیکاری بسیاری از هنرمندان سینما و تئاتر در طول یک سال گذشته شده است.

وی ادامه داد: نوع شغل بازیگری به گونه ای نیست که ماشین و خانه های آن چنانی داشته باشند بلکه طی گفت و گو های تلفنی با همکارانم که چهره هم هستند، برخی اجاره خانه و اقساطشان عقب افتاده و شرایط بدی را می گذرانند‌.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: کرونا باعث خانه نشینی بسیاری از بازیگران شده است و همین امر ضربات روحی و روانی زیادی را به این قشر وارد کرده است و قبل از کرونا هم شاهد کمبود بودجه صداوسیما بودیم و این پدیده بیکاری بازیگران جریان داشت اما اکنون حاد شده است.

فقیه با اشاره به اینکه اکثر بازیگران بیمه خدمات درمانی و بازنشستگی ندارند؛ افزود: اینکه متوجه می شوم که برخی از همکارانم که چهره هم هستند اما در تامین کالای اساسی خانه شان دچار مشکل شده اند، غصه می خورم‌.

وی گفت: این بازیگران چهره های فرهنگی و هنری جامعه هستند و باید کاری که در شان آنها هست انجام دهند اما شرایط طوری فراهم شده که به دلیل مشکلات مادی حاضرند در اسنپ مشغول به کار شوند اما به دلیل چهره بودن از مردم خجالت می کشند.

بازیگر سریال مریم مقدس در ادامه با بیان اینکه تولید واکسن می تواند تا حد زیادی خطرات کرونا را دفع کند، خاطر نشان کرد: در طول ماه های گذشته بحث واکسن کرونا مطرح بوده و برخی می گویند چرا واکسن فایزر وارد کشور نمی شود در حالی که این واکسن خارجی مطمئن نیست و تلفات زیادی در آمریکا داشته و بنده فقط واکسن ایرانی خواهم زد چون مطمئن است.
کد خبر: ۴۷۰۷
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha