۱۵۷۷۹۶۶۹۷
به گزارش تهران پرس علی اصغر زرگر اظهار داشت : رسالت هیات تیراندازی استان تهران توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است که علاوه بر رشته تفنگ ثابت، تیراندازی به  اهداف پروازی نیز توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در بازدید اخیر کارشناسان و مدیر مجموعه تختی محدوده این زمین مشخص شده است گفت: ۲ زمین اختصاصی اهداف پروازی در سایت مجموعه ورزشی آزادی و باشگاه مهام صنایع دفاع در پایتخت وجود دارد که این مجموعه به عنوان نخستین مجموعه تیراندازی استانی محسوب خواهد شد.

به گفته رییس هیات تیراندازی استان تهران، بهره برداری و احداث این زمین طی پروسه اداری و قانونی انجام خواهد شد.

ورزشگاه تختی با وسعت ۱۰۵ هکتاری در شرق پایتخت(بزرگراه افسریه) واقع است.

۲ سهمیه المپیکی توسط تیراندازان تهرانی کسب شد

زرگر با اشاره به اینکه تاکنون ۶ سهمیه المپیک توسط تیراندازان بدست آمده است گفت: مهیار صداقت و آرمینا صادقیان از تهران در بخش تفنگ سهمیه المپیک توکیو محسوب می شوند.

رییس هیات تیراندازی استان تهران بیان کرد: برای حمایت از ورزشکاران المپیکی کارگروهی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ایجاد شده تا بتوان از قهرمانان ورزشی تهرانی به نحوه شایسته ای تجلیل کرد.

وی اضافه کرد: این کارگروه ورزشی طی هفته آینده تشکیل شده تا بتوان تا پایان امسال از طریق این اداره کل از دارندگان سهمیه المپیک و پارالمپیک که توانستند افتخار حضور در المپیک را کسب کنند، تقدیر شود.

زرگر با بیان اینکه ملی پوشان استان تهران هم اینک برای تمرینات بیشتر در اردوهای آمادگی فدراسیون به سر می برند، ابراز امیدواری کرد که بتوان شاهد کسب مدال های رنگارنگ از سوی ملی پوشان کشورمان در این آوردگاه بین المللی باشیم.

کمبود تیر برای ورزشکاران تهرانی وجود ندارد

رییس هیات تیراندازی استان تهران در پاسخ به این سوال آیا کمبودی در تامین تیر تفنگ برای ورزشکاران وجود دارد یا خیر؟ گفت: با هماهنگی های لازم با صنایع دفاع، مهمات سازی و شرکت زوبین در صدد هستیم تا فشنگ و تیرهای ساچمه ای را تامین کنیم.

زرگر خاطر نشان کرد: ورزشکاران ملی پوش که در اردوی ملی به سر می برند نیز امکانات و تجهیزات تفنگ های آنها توسط فدراسیون تیراندازی تامین می شود.

وی همچنین در خصوص تجهیز سالن کبکانیان نیز اشاره کرد و گفت: این سالن زیر نظر هیات فعالیت خود را سپری می کند که برای به‌روز کردن تجهیزات و خطوط الکترونیکی در نظر است تا امکانات آن را با شرکت زوبین به روز رسانی کنیم.

به گفته زرگر، از ۳۳ باشگاه تیراندازی فعال در سطح استان تهران، نیمی از آنها مجوز دارند که در صدد هستیم برای مابقی مجوزهای لازم و قانونی بگیریم.

تفنگداران تهرانی نیاز به تمدید مجوز فعالیت خود هستند

رییس هیات تیراندازی استان تهران تاکید کرد: ورزشکارانی که به صورت قانونی در بخش اهداف پروازی و ثابت (تفنگ و تپانچه بادی) فعالیت دارند نیز باید سالانه مجوز های خود تمدید کنند.

زرگر بیان کرد: همچنین افرادی که نیز قصد خرید سلاح و تجهیزات جدید از فروشگاهها و اتحادیه های معتبر هستند باید از هیات استان مجوز دریافت کنند.
کد خبر: ۴۶۷۵
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha