۱۶۴۵۳۱۹۳۳
به گزارش تهران پرس، «نصراله آبادیان» توضیح داد: خانه مهربانی ایوار در سه طبقه و ۶ اتاق میزبان بیش از ۲۰ نفر از همراهان بیمارانی است که برای درمان به تهران آمده اند و محلی برای اسکان موقت در شهر ندارند.

وی افزود: تمامی خدمات این مرکز شامل اسکان و ارایه اتاق، تغذیه، رفت و آمد و خدمات بهداشتی کاملا رایگان است و با توجه به شیوع بیماری کرونا، این مرکز با رعایت همه جانبه پروتکل های بهداشتی میزبان مراجعان است.

به گفته شهردار منطقه ۱۱، همراه سرای فارابی در خیابان قزوین شرقی خیابان شهید جوادیان (قلمستان) پلاک۶۳ واقع شده است و همراه بیماری که برای معالجه به تهران آمده است با مراجعه به مدیریت بیمارستان و بخش مددکاری مرکز درمانی با نامه معرفی پزشک و تایید مرکز، به همراه سرا مراجعه می کنند و در صورت خالی بودن فضای اسکان در اولین فرصت نسبت به ارایه اتاق به آنها اقدام می شود.

منطقه ۱۱ شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۶
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha