۱۶۴۵۳۱۶۲۹
به گزارش تهران پرس ، این مسابقات ورزشی از ۱۵ بهمن ماه در منطقه ۱۲ برای پسران و منطقه ۱۵ برای دختران برپا شده است که ۲۲ تیم در بخش پسران و دختران شرکت داشتند.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ ظهر امروز /یکشنبه/ در آیین اختتامیه لیگ فوتبال کودکان آینده ساز و لیگ داژبال دختران شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «تهران شهری برای همه» عنوانی است که باید همه شهروندان را درگیر کند.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در برگزاری برنامه امروز درگیر کردن کودکان با ورزش و استعدادیابی است.

شهردار منطقه ١٢ بیان کرد: موضوع ورزش و ترویج فرهنگ پهلوانی یکی از برنامه های مهم شهرداری تهران است که سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

وی گفت: توجه به کودکان کار یکی از مسائلی مهمی است که در منطقه ١٢ صورت گرفته البته در حال حاضر آمار دقیق از کودکان کار در منطقه ندارم اما مسئله مهم توجه به فرهنگ و آموزش و پرورش آنها است.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: مسابقات فوتبال آینده نگر شهر تهران از ۱۵ بهمن ماه در منطقه ۱۲ آغاز شد که مناطق ۲، ۴ و ۱۲ توانستند جایگاه اول تا سوم را کسب کنند.

به گفته وی با بیان اینکه این نهاد تا کنون برگزاری جام ادیان، شطرنج بهبود یافتگان و برخی ورزش ها را میزبانی کرده خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم ما توجه و ایجاد پاتوق های شهری در فضاهای بی دفاع شهری بوده تا بتوان شاهد فعالیت بیشتر علاقه مندان به ورزش باشیم.

وی همچنین به مسابقات ورزشی داژبال ویژه دختران اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها مناطق ۱۵، ۱۶ و یک پایتخت جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

به گفته وی تیم منطقه ۲۰ توانست به عنوان تیم اخلاق برگزیده شود.

محسنی با اشاره به اینکه این رقابت همزمان با مسابقات کودکان کار اواسط بهمن ماه ادامه داشت تاکید کرد: این رقابت نیز با شرکت ۲۲ تیم و در مجموعه الزهرا ۶۱ شهرداری ادامه یافت.
کد خبر: ۴۶۲۵
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha