N81797065-70228658
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتختگفت: در ساعت ۰۵:۳۲ بامداد امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد شدید  سواری پراید با گاردریل های جنوب به شمال اتوبان امام علی (ع) محدوده توسکا  و رفتن این سواری به داخل گاردریل های  اتوبان ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد  به شدت با گاردریل های کناری اتوبان امام علی (ع) برخورد کرده و پس از رفتن به داخل خط ویژه این اتوبان متوقف گردیده است که به همین واسطه  بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

رنجبر ضمن بیان اینکه این تصادف به خیر گذشته و به کسی آسیبی نرسیده گفت : اگر این گاردریل ها در این قسمت از اتوبان وجود نداشت  و سواری پراید کمی جلوتر در خط ویژه می رفت و همزمان  اتوبوس بی آر تی  در آن محل در حال تردد بود معلوم نمی شد چه اتفاقی بیافتد و چه حادثه تلخی را رقم بزند که خوشبختانه  از سرعت این سواری کاسته و آنرا متوقف می نماید .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۶۱۳
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha