۱۳۹۹۰۳۱۸۱۴۳۲۴۴۳۰۴۲۰۵۵۳۲۲۴
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ احسان موُمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت دو عابر به علت خواب‌آلودگی راننده خبر داد و گفت: مقارن ساعت ۰۶:۴۰ دقیقه صبح امروز شنبه مورخه ۰۹-۱۲-۹۹ در مسیر شرق به غرب خیابان خاوران یکدستگاه سواری سمند در حال حرکت بوده که به علت خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه وارد ورودی پایانه اتوبوسرانی خاوران می شود.

وی افزود : با ورود این سواری به ایستگاه پایانه اتوبوسرانی این وسیله نفلیه با ۳ نفر عابر پیاده برخورد می نماید که در اثر این حادثه متاسفانه ۲ نفر از عابرین در محل فوت می نمایند .

وی بیان داشت : بلافاصله پس از این حادثه رییس ،کارشناسان تصادفات و عوامل منطقه ۱۵ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر شدند و نسبت به ایمن سازی محل تصادف و بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند.

مومنی گفت : در این تصادف شدید یک نفر دیگر از عابرین به همراه راننده سواری سمند مصدوم شده که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل می شوند.

وی ادامه داد : کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه بیان کرده اند که در این خصوص کروکی تنظیم شود.

سرهنگ موُمنی تاکید کرد: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت کمتر از حد مجاز اعلامی در حال حرکت باشند تا در صورت مشاهده خطر بتوانند وسیله نقلیه را کنترل نمایند و همچنین در صورت خستگی و خواب آلودگی در محلی امن متوقف و پس از استراحت کافی به مسیر خود ادامه دهند تا از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری شده تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۵۶۲
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha