الله وردی دهقانی، گفت: امروز در شرایط تحریم هستیم و این طرح کمک شایانی را هم در دور زدن تحریم ها و نیز در اشتغال ساکنان این منطقه خواهد داشت. 
IMG_20210226_200249_493
الله وردی دهقانی" عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس در تشریح اجرای طرح رزاق در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: هر کجا مشکلات و ناامنی بوجود آمد، سپاه ورود پیدا کرد و  دشمنان ما از سپاه سیلی خوردند و همیشه به دنبال این هستند که سیاه نمایی کنند و لذا در  شهرستان سراوان هم که هموطنان ما به جهت اینکه دولت توسعه و اشتغال برای جوانان آنجا  انجام نداده، برخی هموطنان آن منطقه اقدام به صادرات سوخت می کنند اما نیاز بود که ساماندهی شود تا حیاط خلوتی برای قاچاقچیان،مافیای سوخت و تروریست ها نباشد.‌

وی اشاره کرد: در اجرای طرح رزاق در سیستان و بلوچستان شاهد موج سواری رسانه های ضد انقلاب علیه سپاه بودیم که به دنبال وخیم نشان دادن اوضاع منطقه و تحریک مردم به اعتراضات خیابانی بوده است اما چنین اقداماتی بی سابقه نیست و توسط مردم فهیم ایران خنثی می شود.

این نماینده مجلس، بیان داشت: برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان طرح رزاق اجرایی می شود که کار خیر و سازماندهی شده ای است که این طرح نیز از سمت مخالفان جمهوری اسلامی مورد اعتراض قرار گرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: موافق اجرای این طرح هستم و امروز که در شرایط تحریم هستیم و این طرح کمک شایانی را هم در دور زدن تحریم ها و نیز در اشتغال ساکنان این منطقه خواهد داشت.

نماینده مجلس، تاکید کرد: مسئولین سعی کنند  که از این طرح حمایت کنند. و بخش خصوصی هم در اجرای آن مشارکت نماید و  نفت را در پالایشگاه ها  تبدیل به انواع سوخت کنیم و به فروش بر سانیم و دیگر شاهد صادرات نفت خام نباشیم.

دهقانی در  پایان اشاره کرد: بعنوان نماینده مجلس درخواست دارم که عاملان ایجاد کننده آشوب در سراوان شناسایی و با عاملان آن برخورد شود و اجازه دهند طرح رزاق که به نفع مردم است اجرایی شود  مانع فعالیت قاچاقچیان  سوخت شوند.

انتهای پیام؛

سارا پیرانه

 
کد خبر: ۴۵۵۷
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha