in3333dex
به گزارش تهران پرس، حسن صفات ،سرپرست شهرداری منطقه ۲ در بازدید مشترک باروسای پلیس راهور و پلیس بزرگراهی منطقه گفت: با توجه افزایش حجم تردد عابران پیاده و همچنین خودروها در سطح معابر و به ویژه اطراف مراکز خرید در روزهای پایانی سال که موجب افزایش حجم ترافیک می شود ، در صدد پیش بینی تمهیدات لازم برای روانسازی تردد و کاهش مشکلات ترافیکی در بزرگراه های و معابر منطقه هستیم .

وی همکاری پلیس با مدیریت شهری را ارزشمند برشمرد و افزود: روانسازی تردد و تسهیل در عبور و مرورهمراه با آرامش شهروندان از اهداف مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور است و امید می رود با برنامه ریزی صورت گرفته این اهداف پیش بینی شده محقق شود.

سرپرست شهرداری منطقه۲ درادامه گفت: به منظور تامین رفاه عابران پیاده ، تمهیدات لازم برای رفع سد معبر اتخاذ شده است.

وی درادامه به نقش مشارکت شهروندان در رفع مشکلات ترافیکی و ایجاد انضباط شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت آموزش و فرهنگسازی در افزایش مشارکت شهروندان ، برنامه های فرهنگی و آموزشی در بستر فضای مجازی اجرا می شود.

صفات افزود: کمپین موتور سوار خوب را ازدیگر برنامه های آموزشی و فرهنگی است که با مشارکت پلیس راهور در حال اجرا است و امید می رود با تعامل و همکاری فی مابین مدیریت شهری و پلیس راهور بتوانیم در رفع مشکلات ترافیکی شهری تاثیرگذار باشیم.
کد خبر: ۴۵۷۰
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha