۰۱۱۱
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، دکتر مینو اسدزندی با حکم رئیس دانشگاه به عنوان مسئول کارگروه سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) منصوب شد.

اسدزندی عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه الله(عج) و عضو گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی است که پیش از این تحقیقات و پژوهش های بسیاری در حوزه اثرگذاری معنویت در سلامت روح و جسم انسان داشته است.

تعمیق معنویت در میان دانشجویان و اساتید، اجرای کرسی های ترویجی، اجرای طرح های تحقیقاتی در حوزه اثرگذاری معنویت در سلامت انسان، اضافه نمودن مباحث سلامت معنوی به دروس دانشجویان، راه اندازی مجله علمی سلامت معنوی و همکاری با سایر دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در توسعه و اجرای بهینه خدمات سلامت معنوی در سطح کشور از جمله وظایفی است که دکتر ابوالقاسمی طی این حکم بر عهده کارگروه سلامت معنوی دانشگاه بقیه الله(عج) گذاشته است.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) با اجرای بیش از ۹۵ مورد فعالیت در حوزه سلامت معنوی در مراکز درمانی تابعه، ضمن دست یابی به گنجینه ای از تجارب موفق در این حوزه توانسته است خود را به عنوان قطب سلامت معنوی در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی نماید.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۵۳۷
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha