زالی
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ آخرین مرحله مانور بزرگ طرح شهید سلیمانی در سه مرحله مراقبت حمایت و نظارت صبح امروز همکاری قرارگاه زیستی شهر تهران و مشارکت سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، در پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا و با حضور سردار سید محمود حسینی، جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و علیرضا زالی رئیس ستاد مبارزه با کرونا در شهر تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار حسینی ضمن تشکر و قدردانی جهاد و تلاش کادر درمان گفت: این طرح تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

در ادامه این مراسم نیز زالی اظهار کرد: ساخت برنامه‌های بهداشتی در قالب کلیپ‌های متنوع و جذاب و استفاده از پلتفرم مهم و تأثیرگذار شبکه شاد در منطقه یکی از کارهای خلاقانه بود که انجام شد و در بالا بردن سطح سلامت شهروندان منطقه ۱۹ تأثیر بسزایی داشت.

وی با تأکید بر اینکه همکاری تمامی گروه‌های اجتماعی برای ارتقا سلامت در منطقه ۱۹ ستودنی است؛ افزود: خواهران و برادران دریادل و زحمتکش بسیجی  مقاومت بسیج ناحیه ابوذر با همکاری شهرداری این منطقه ۱۳ که خانه سرای سلامت برای طرح شهید سلیمانی در این منطقه اختصاص داده است، اوج همکاری بین بخشی را به نمایش گذاشتند.

رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونای شهر تهران خاطرنشان کرد: همکاران عزیز ما در مرکز بهداشت جنوب تهران درزمینهٔ کارهای مراقبتی اقدامات ارزنده انجام دادند و یکی از الگوهای موفق در حوزه بهداشت در کشور هستند. توانستیم با یک کار جمعی و تیمی موفق در کنار یکدیگر موفقیت چشمگیر در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به ارمغان بیاوریم به همگی خسته نباشید،  خدا قوت و تبریک می‌گویم حتی ۹۳ روز گذشته توفیقات فراوانی را در این منطقه داشته‌ایم.

وی در ادامه به تشریح کرد: برنامه‌های بسیار خوبی امروز در قالب رزمایش در منطقه ۱۹ برگزار شد که در راستای سیاست راهبردی بهداشتی و جلوگیری از کانون‌های بالقوه بیماری در شهر تهران است.

زالی با بیان اینکه امروز در بازار میوه و تره‌بار مرکزی تهران هستیم، جایزه هم نیازهای اصلی شهروندان تهرانی را برطرف می‌کند و هم یک جایگاه ملی دارد خاطرنشان کرد در این مکان معاملات برون بخشی در این میدان صورت می‌گیرد و همه کشور را به‌نوعی پوشش می‌دهد این منطقه از یک جایگاه مهم و استراتژیک بهداشتی برخوردار است. این رزمایش طی سه روز برگزار می‌شود کتابخانه و موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

وی گفت: همان‌طور که وزیر بهداشت بیان کرده است، امروز شاهد شکل‌گیری شبه طغیان ویروس کرونا در عرصه ملی هستیم؛ تجربه تلخی که کشورهای توسعه‌یافته نیز طی ماه اخیر آن را تجربه کردند و آن تجربه نیز بروز بخش‌های جهش‌یافته ویروس کرونا است، ویروس جهش‌یافته سرایت‌پذیری بالاتری برخوردار است از همین رو لازم است تیم پرنشاط مادر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از هر زمان دیگری با راهبردهای عمیق‌تر، علمی‌تر، فنی‌تر و عملیاتی‌تر در ادامه مسیر سخت در کنار ستاد ملی مبارزه با کرونا در تهران باشند.

زالی از مجریان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خواست تا با همان طراوت و شادابی و نیروی مضاعف که در آغاز اجرای این طرح داشتند به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا تهران ضمن تکریم و تمجید شهدای  مدافع سلامت به‌خصوص شهید مصطفی علیزاده  بزرگواری که در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را در طبق اخلاص گذاشت، گفت: این شهید بزرگوار نمادی از تجلی مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.
کد خبر: ۴۵۳۸
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha