زالی ۱
علیرضا زالی، رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با تاکید بر اینکه سخنان اخیر نمکی، وزیر بهداشت در خصوص کارکنان بهشت زهرا(س) بی احترامی به این عزیزان نبود؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه وی از سوابق فراوانی در عرصه آموزشی و بهداشتی برخوردار است و نقش چشمگیری در بحث توزیع بودجه اجتماعی داشته است، از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا به تمامی گروه‌های اجتماعی که در عرصه مقابله با این ویروس حضور داشتند با یک نگاه احترام آمیز می‌نگرند.

وی ادامه داد: دکتر نمکی از روزهای آغازین شروع ویروس کرونا در تهران چندین بار به بنده در خصوص سلامت کارکنان بهشت زهرا بویژه کسانی که در بخش تطهیر این سازمان مشغول به کار هستند، تاکید کرده اند؛ از همین رو من نیز به نیابت وی و تیم سلامت توفیق حضور در جمع این عزیزان را داشتم تا مراتب تشکر و قدردانی تیم سلامت و نظام پزشکی کشور را به آن ها برسانم.

رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا در تهران خاطرنشان کرد: مدیریت خوب مجموعه آرامستان های تهران از جمله بهشت زهرا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دقت نظر آن ها و همچنین حضور گروه های جهادی در کنار این عزیزان یک کار ارزنده مردمی به جای گذاشت.

زالی با اشاره به اینکه دکتر نمکی بالاترین اشراف به مسائل بهداشتی در کشور را دارد و نگرانی وی نگرانی زائد الوصف است، بیان کرد: علت نگرانی وی بروز طغیان های ویروس کرونا است که خدای نکرده بسیاری از شهروندان تهرانی را می گیرد؛ بنابراین این فرمایش نشان‌دهنده نگرانی عمیق وی بوده و طبیعتاً منشا فرمایشات دکتر نمکی هیجانات طبیعی است و این نگرانی ها در سخنان .وی موج می زند.

وی افزود: مشی اجرایی دکتر نمکی از روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا این بوده است که به سلامت تمامی گروه هایی که در عرصه سلامت به کمک مدافعان سلامت آمده‌اند از جمله کسانی که در بخش های مختلف خدمات شهری خدمات اجتماعی از جمله عزیزانی که در بخش مهم مجموعه آرامستان ها کار می کنند، تاکید داشتند و چندین مرحله در خصوص تامین سلامت آنها به بنده تاکید کرده اند‌؛ از همین رو من نیز به نیابت از دکتر نمکی و تیم سلامت توفیق حضور در مجموعه همکاران پرتلاش به الزهرا حضور پیدا کردم.

زالی گفت: به نظر می‌رسد این روزها باید با یک وحدت کلام باید تلاش ها به سمت یک همگرایی باشد که بتوانیم تلاش کنیم در شهری همانند شهر تهران که کارهای اجتماعی سخت‌تر از مابقی استان ها صورت می گیرد، دست به دست هم دهیم.

رییس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در تهران اظهار کرد: این هم گرایی منجر به کاهش نگرانی ها شیوع این ویروس در کشور می شود و  باید بیش  از هر زمان دیگری برنامه های بهداشتی، اجرای شیوه نامه های بهداشتی، تعهد مسئولین اجرایی بخش های مختلف شهر توجه شود.

وی گفت: مردم از این ویروس و محدودیت های ناشی از آن خسته شدند و این بیماری توان اجتماعی و تاب آوری مردم را تقلیل داده است اما مجبور هستیم این شرایط سخت را تحمل کنیم.

زالی تصریح کرد: کوچکترین اشتباه در فرایند این بیماری می‌تواند منجر به افزایش مرگ و میر و خدای نکرده بروز مشکلاتی برای مردم شود؛ آن چیزی که دکتر نمکی نگران آن هستند و مرتب در قالب مصاحبه های تلویزیونی و مطبوعاتی به آن اشاره می کنند و نظر دکتر نمکی بیشتر معطوف به این موضوع است که بیشتر تلاش کنیم افراد مختلف چه شهروندان و چه مدافعان سلامت در جریان بیماری و ابتلا به ویروس کرونا از دست ندهیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۵۳۱
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha