۱۱۰۷۱۵۳
احد آزادیخواه عضو کمیسیون کشاورزی مجلس  در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهارکرد:  از دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به موضوع استکبار ستیزی اشاره کرد و این دستاورد عظیم، حاصل انقلاب شکوهمند مردم کشورمان در مبارزه با رژیم شاهنشاهی و بیرون راندن شاه از کشورمان در سال ۱۳۵۷ بوده است.

وی افزود: مردم روی خوشی به استکبار جهانی نشان نمی دهند و نیز اعتقادی هم به استکبار  دست نشانده آن ها ندارند چرا که در موضوع برجام به همه ثابت شد که استکبارجهانی قابل اعتماد نیست و فقط به منافع خود می اندیشد و در پی ضربه زدن به منافع انقلاب اسلامی است..

احد آزادیخواه،  بیان کرد: امروز  ما شاهد شکوفایی ایران در عرصه های دانش بنیان و دیگر بخش ها هستیم و بحمدالله به خود باوری رسیده ایم و آینده کشور را با پرورش جوانان انقلابی خواهیم ساخت.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوسان قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: دلالان نقش تعیین کننده ای در افزایش قیمت مرغ در تهران و سایر شهرهای کشور ایفا نموده اند که باید دولت نظارت بیشتری بر  عملکرد این دلالان داشته باشد و مانع از افزایش قیمت مرغ شود.

وی حذف ارز دولتی را یکی از راه ها برای کنترل قیمت مرغ و محصولات پروتئینی در بازار دانست و افزود: تا زمانی که نهاده های دامی با ارز دولتی وارد شود و با نرخ آزاد توسط دلالان در بازار به فروش برسد، همچنان شاهد حیاط خلوتی برای دلالان در بازار هستیم و همین روند باعث افزایش قیمت تولید می شود و بدون اینکه سودی به تولیدکننده و مصرف کننده برسد، فقط دلالان هستند که پول خوبی به جیب می زنند و مصمم هستیم که باعث حذف این ارزهای دولتی در روند واردات نهاده های دامی شویم و آن را در بخش دیگری در حمایت از تولید بکار بگیریم.

انتهای پیام/

سارا پیرانه
کد خبر: ۴۳۳۵
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha