Screenshot_۲۰۲۱۰۲۲۰-۱۳۳۳۲۵_Chrome
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، علی اصغر بیات گفت: اخیرا برخی شرکتهای سودجو با بازنشستگان تماس می‌گیرند و به آنها می‌گویند مبالغی باید برای ما واریز کنید تا در قبال آن کارت هوشمند سلامت به شما تحویل دهیم یا تخفیفات استفاده مراکز درمانی برای شما قائل شویم و آنها را تهدید می‌کنند که اگر درخواست آنها را قبول نکنند حقوق مستمری آنها قطع می‌شود یا نمی‌توانید از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده کنید.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها به هیچ وجه مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نیستند و بازنشستگان فریب سوءاستفاده‌کنندگان را نخورند، گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران به این تماس‌ها اعتماد نکنند و با ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرند و این موضوع را گزارش دهند تا مسئولان به آن رسیدگی کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکید کرد: از اول اسفند دفترچه جدید چاپ نمی شود و دفترچه های قدیمی هنوز معتبر است اگر در این مورد نیز تماس گرفتند آگاه باشید شیادی است. در صورتی که دفترچه بازنشستگان دیگر برگ نداشته باشد با شناسنامه یا کارت ملی می توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند و نیاز به هیچ کارت دیگری نیست.

بیات گفت: بیمه‌شدگان و بازنشستگان محترم اخبار سازمان تامین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١۴٢٠ و یا نشریات سازمانی، رسانه‌ها و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.
کد خبر: ۴۴۳۷
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha