۱۳۹۳۰۹۱۱۱۳۵۰۲۷۹۲۷۴۲۰۴۸۳۴
به گزارش تهران پرس ، به همت متخصصان و کارشناسان جوان، زبده و متعهد پایگاه شهید حبیبی زهام مشهد، یک فروند جنگنده میراژ بازآماد شد و به ناوگان هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازگشت.

امیر سرتیپ دوم حمید مصطفوی فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی با اعلام این خبر گفت: این هواپیما یکی از پیشرفتهترین هواپیماهای حال حاضر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که از لحاظ فنآوری در نسل چهارم قرار گرفته و رادار این پرنده دارای قابلیت های فراوانی نظیر رهگیری و شناسایی اهداف زمینی، هوایی و همچنین شناسایی اهداف دریایی است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد افزود: این هواپیما با صرف حدود ۲۰ هزار نفر ساعت کار مفید و پس از انجام یک پروسه پیچیده فنی بازآماد شده و در رده عملیاتی نیروی هوایی ارتش قرار گرفت.

وی افزود: کلیه سامانه های اویونیک، پیشرانه و ... این هواپیما به دست توانای کارکنان سختکوش و متعهد بخش بازآماد(اورهال) پایگاه شهید حبیبی زهام، تعمیر و بصورت صددرصد عملیاتی شده است.

فرمانده پایگاه شهید حبیبی زهام اضافه کرد: کارکنان جوان، متخصص و میهن دوست این پایگاه، با تجربیاتی که از پیشکسوتان خود اندوخته‍اند، موفق به این جهش عظیم فنی شده و در واقع این اولین هواپیمایی است که در این کلاس بدون حضور پیشکسوتان، بازآماد آن انجام شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۴۲۴
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha