۱۳۹۹۱۱۳۰۰۰۰۲۵۴_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس؛ عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودهن، اظهار کرد: سامانه بارشی از شب گذشته تا کنون در استان تهران فعال شده و از بامداد امروز بارش‌ها در محورهای کوهستانی از جمله محور امامزاده داود، هراز و لواسان به شکل برف است.

وی گفت: سامانه بارشی که با سرد شدن هوا در ارتفاعات و محورهای کوهستانی به شکل برف خواهد بود از ظهر امروز شدت می‌گیرد و تا بامداد روز جمعه ادامه خواهد داشت.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران تصریح کرد: تا این لحظه تمامی محورهای استان تهران باز هستند و تردد در تمامی محورها جاری است؛ بیش از ۴۵۰ راهدار در استان تهران در حال آماده باش هستند تا در مواقع لزوم خدمات خود را به هموطنان ارائه دهند.

مصدقی با بیان اینکه ۲۲۰ خودروی سنگین و نیمه سنگین مشغول خدمات رسانی هستند، اضافه کرد: ۲۲۰ خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک آماده خدمات‌رسانی به هموطنان هستند که بخشی از آنها مشغول شن و نمک پاشی هستند و بخشی دیگر در ۲۷ راهدار خانه استان تهران آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی در پایان تأکید کرد: هموطنان در صورت لزوم تردد در محورهای کوهستانی حتما تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت محورهای استان تهران با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
کد خبر: ۴۴۱۵
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha