۱۳۹۹۱۱۰۱۰۰۰۷۷۹_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس؛ سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای طرح عملیاتی «ضربت ۳» با هدف دستگیری سارقان، مالخران و کشف کالای قاچاق در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۹۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۰ میلیارد ریالی انواع لوازم شوینده‌های تقلبی، گفت: کشف ۴۸ فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۲۴ نفر کلاهبردار از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

کشف ۵۳۷ فقره انواع جرائم سرقت

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۱۸۰ حکم قضائی،۵۳۷ فقره انواع جرائم سرقت کشف شد، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح ۳۳۲ سارق دستگیر شدند که ۱۶۶ نفر آز آنها سارق بار اولی بودند.

سردار ظهیری با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۲۴ باند بزرگ سرقت و جرائم خشن منهدم شدند، افزود: در طول اجرای این طرح ۲ فقره قتل فجیع کشف و ۱۱ نفر قاتل نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی «ضربت ۳» در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، عنوان کرد: کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های غرب استان تهران از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: از زمان اجرای طرح ضربت ۲، در ۴۵ روز گذشته تا شروع طرح ضربت ۳، تعداد چهار هزار و ۵۵۵ فقره انواع سرقت کشف و دو هزار و ۵۴۴ سارق نیز دستگیر شدند.

سردار ظهیری در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش فارس، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمام متهمان پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی جرائم به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام
کد خبر: ۴۴۱۴
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha