WhatsApp Image 2021-02-18 at 10.22.24
به گزارش تهران پرس ، علی توکلی با اشاره به اجرای فاز دوم پروژه های توسعه محله ای گفت: در همین راستا ۲۰ بوستان منطقه در قالب اجرای اقداماتی همچون نصب تجهیزات، نورپردازی، نصب و یا تعویض زمین های چمن، اجرای عملیات عمرانی در معابر و... نونوار شده و ۵ بوستان دیگر نیز در حال بهسازی هستند.

او افزود: اصلاح پاتوق محله خیابان برادران شکری، بازپیرایی و تکمیل نورپردازی پاتوق محله خیابان سهیل و بهسازی پاتوق های محله بوستان ۲۲ بهمن، رنگ آمیزی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ناحیه سه و مناسب سازی انهار خیابان لقمان از دیگر پروژه های اجرایی توسعه محله ای در فاز دوم هستند.

به گفته شهردار منطقه ۷۵ پروژه توسعه محله ای در فاز دوم تصویب شده که از سطح میانگین پروژه های متعلق به سایر مناطق، هم از لحاظ تعداد و هم اعتبار اختصاص یافته، بالاتر است.

بر همین اساس در هر محله این منطقه ۷ پروژه توسعه محور تعریف شده در حالیکه در دیگر محلات شهر تهران بطور متوسط ۳ پروژه تعریف شده است.

توکلی تعداد چشمگیر پروژه های توسعه محله ای تعریف شده در این منطقه را نشأت گرفته از توسعه نظام برنامه ریزی این منطقه دانست و تأکید کرد: مبنای این نظام مشارکت شهروندان محلات و نمایندگان آنان و نیز نگاه ویژه شهرداری تهران به مناطق جنوبی شهر تهران است.
کد خبر: ۴۴۰۹
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha