۰۱
به گزارش تهران پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ تهران، مجتبی شکری ، شهردار منطقه در مراسم افتتاحیه طرح مدرسه کانون محله ، با اشاره به کمبود سرانه های فرهنگی ، ورزشی در محلات این منطقه گفت: در این طرح سعی داریم با همکاری شورایاری محله و با تعامل با آموزش و پرورش ضمن بهره گیری از فضای ایمن مدارس برای استفاده شهروندان ، اتفاق خوبی را برا ی رفع این مسئله در محلات رقم بزنیم.

او به تعطیلی اماکن فرهنگی و ورزشی در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و اضافه کرد : اجرای این طرح فرصت مناسبی برای بهره مندی شهروندان از خدمات فرهنگی، ورزشی، آموزشی و... در شرایط کنونی ایجاد کرده است.

شهردار منطقه توضیح داد: در این طرح شهرداری منطقه آمادگی دارد با در اختیار گرفتن فضای مدارس ، این اماکن را به امکانات ورزشی تجهیز و به مسائل عمرانی ، فضای سبز و... آنها رسیدگی کند.

او ابراز امیدواری کرد با پیشبرد طرح مدرسه کانون محله ، بتوانیم این طرح را با همکاری شورایاری محلات به سایر سازمان ها تسری داده و از ظرفیت های عمومی در جهت خدمت به شهروندان استفاده کنیم.

شکری در بخش دیگری از صحبت هایش ادامه داد : با شناسایی دانش آموزان کنکوری کم برخوردار محلات در نظر داریم با همکاری آموزش و پرورش و سرای محلات امکانات لازم را برای تحصیل این عزیزان فراهم کنیم.
کد خبر: ۴۴۱۱
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha