۲۰۲۱۰۲۱۷_۰۸۴۹۱۵
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس،؛ سرهنگ احسان مومنی، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ، از واژگونی یک‌دستگاه سواری ام وی ام در اتوبان یادگار و فوت راننده آن به علت شدت جراحات وارده خبر داد.

وی ادامه داد: ساعت ۲۳:۰۰ روز گذشته ، در مسیر اتوبان یادگار یک دستگاه سواری ام وی ام به علت سرعت زیاد با جداول کناری اتوبان برخورد و سپس واژگون می‌شود.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده بوده، گفت: این بی احتیاطی باعث شده ام وی ام به سمت جداول کشیده و پس از یک برخورد شدید ، واژگون شود.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه در اثر شدت ضربه راننده این خودرو در دم فوت نموده و ۲ نفر از سرنشینان نیز مصدوم می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود : با حضور عوامل امدادی و اورژانس در موقعیت خودرو از موقعیت خارج شد و عوامل اورژانس توانستند مصدومین را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل نمایند .

مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی با سرعت مقرره حرکت نمایند و از عجله و شتاب خودداری نموده با توجه کافی و با دقت لازم در معابر تردد نموده و حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند.

موُمنی اظهار داشت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۳۶۹
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha