۲۰۲۰۱۰۱۰۰۰۸۸۶۸۸۴۲۱سیبسیبسیب
سید محمد پاکمهر نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به اینکه دولت در پاسخگویی به مطالبات مردمی موفق عمل نکرده است، گفت: مسئولانی که در هر جایگاه در قوای سه گانه مقننه، مجریه و قضائیه، بضاعت فکری و توانایی خاص خودشان را دارند و ممکن است که با تمام تلاش ها و پیگیری ها که در جهت رفع مشکلات مردم انجام می دهند، نتوانند انتظارات مردم را برآورده سازند و همین امر باعث نارضایتی عمومی در مردم می شود و کارنامه دولت در طول چند سال گذشته بر همین وضعیت حکایت دارد.

وی ادامه داد: دولت همیشه مدعی بوده که در جهت مهار تورم،گرانی ها، رفع مشکلات معیشتی مایحتاج زندگی مردم و سیاست گذاری در جهت قیمت گذاری مناسب کالاهای اساسی، تعادل قیمت در حوزه بازار مسکن، فولاد، خودرو، طلا، دلار و ... قدم برداشته است اما رضایت بخش نبوده است و این نارضایتی ها خودش را به شکل های مختلف در سطح جامعه نشان می دهد.

پاکمهر با بیان اینکه عدم حضور روحانی در مجلس شورای اسلامی نمونه بارزی از توهین وی به نمایندگان ملت است، افزود: در جلسه ای که قرار است در خصوص بودجه ۱۴۰۰ بحث و تبادل نظر صورت بگیرد، رئیس جمهور غیبت می کند و نماینده خود را ارسال می کند و عدم حضورش در مجلس به معنی عدم پاسخگویی به سوال منتقدان در خصوص ضعف در تخصیص بودجه جهت حل مشکلات معیشتی، اشتغال و ... است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: اینکه روحانی در طول ۷ سال گذشته بیش از ۵۰ بار به منتقدان و مردم با کلمات غیرارزشی توهین کرده است، موضوعی است که باید پیگیری و بررسی شود و چنین رئیس جمهوری نباید انتظار داشته باشد که دیگران هم که از کارنامه ضعیف این دولت انتقاد دارند، به او توهین نکنند.

وی افزود: روز به روز شاهد افزایش تورم و گرانی ها در بازار هستیم و مردم توان و قدرت خرید کافی برای تهیه مایحتاج زندگی خودشان را ندارند و در مقابل، رئیس جمهوری راس کار قرار دارد که نسبت به شنیدن مطالبات و انتقادهای مردمی بی تفاوت است و این در حالی است که همین مردم با هزاران امید به وی رای داده اند تا پیگیر مطالباتشان باشد.

پاکمهر گفت: توهین از سوی رئیس جمهور به منتقدان و شعور ملت و همچنین از سوی مردم به رئیس جمهور قابل قبول نیست و باید ریشه چنین ناهنجاری هایی را مداوا کرد و مانع از ترویج فرهنگ توهین در جامعه شد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی قرار داد، گفت: مجلس در حال حاضر به فکر اصلاح بودجه ۱۴۰۰ است تا اجرای این بودجه باعث افزایش تورم در کشور نشود و از سوی دیگر، انتخابات را پیش رو داریم و از سوی دیگر باید در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی در برابر برجام مقاومت کنیم و در این شرایط، مدیریت و رفتن به سمت بهبود شرایط اقتصادی جامعه در اولویت بیشتری قرار دارد.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۳۹۸
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha