Screenshot_۲۰۲۱۰۲۱۷-۱۰۱۹۱۸_Gallery
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ سرهنگ زینی وند، رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از جایگزینی نیوجرسی بجای گاردریل های وسط بزرگراه آزادگان جهت جلوگیری از پرت شدن خودروها بعد از تصادفات در این محور خبر داد.

وی افزود: طرح جایگزینی نیوجرسی بجای گاردریل های وسط بزرگراه آزادگان در مقاطع مختلف این بزرگراه صورت پذیرفت .

زینی وند گفت : اجرای طرح نصب نیوجرسی بجای گاردریل های وسط بزرگراه آزادگان با شدت و قوت از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و طبق برنامه ریزی های انجام شده، انشالله تا پایان امسال به اتمام می رسد.

سرهنگ زینی وند گفت: رفع دغدغه تعمیر و نگهداری گاردریل ها، جلوگیری از خیرگی چشم رانندگان مسیر مقابل در شب، جلوگیری از پرت شدن وسایل نقلیه تصادفی به مسیر مخالف، سخت نمودن تردد عرضی عابرین پیاده و...از جمله مهمترین اثرات مثبت اجرای این طرح است.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهرو خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری گاردریل های خط ویژه بزرگراه امام علی (ع) و نصب نیوجرسی بجای آنها بلافاصله پس از اتمام این طرح در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از دغدغه های اصلی پلیس راهور تهران بزرگ ، ناکار آمد بودن گاردریل هایی است که فرسوده شده اند و تعمیر و نگهداری آنها دیگر بی فایده است. این گاردریل ها در زمان برخورد وسایل نقلیه با آنها از هم گسیخته شده و بجای بازگرداندن خودروی انحرافی به مسیر اصلی به یک جسم تیز تبدیل می شوند و سبب تشدید خسارات جانی و مالی وارده به خودرو، راننده و سرنشینان می شوند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۳۸۰
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha