Screenshot_۲۰۲۱۰۲۱۷-۱۰۲۰۳۷_WhatsApp
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند  پلیس راهور فاتب با اشاره به وجود یک چاله خطرساز در اتوبان بابایی گفت: چاله‌های خطرناکی که در معابر ممکن است باعث بروز واژگونی  موتورسواران و خرابی خودروها شوند.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: چاله به‌وجود آمده در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی بعد از امام علی(ع)  نیز یکی از همین چاله‌هاست که باعث بوجود آمدن خطر  وتغییر مسیر خودروها و باعث بروز تصادف می‌شود.

وی ادامه داد:  این چاله‌ها و نشست آسفالت‌ها اغلب پس از شروع بارندگی‌ها پر شده و در دید نیست و آنها متوجه وجود این حفره ها نشده و بداخل آنها می‌افتند که همین امر باعث بروز خطر و بعضا واژگونی موتورسواران می‌شود.

سرهنگ زینی وند خاطرنشان کرد: موتورسواران به محض اینکه خود را در مواجه با این چاله  ها می بینند دیگر کنترلی روی وسیله خود نداشته باشند و درون  آن قرار می گیرند که ممکن است  باعث واژگون شد آنها و مصدومیت راکبین موتورسیکلت شود.

وی گفت: وجود  این چاله‌ها بسیار خطرناک است و به محض اولین بارش پر شده و قابل رویت نیستند  و یا رفتن خودروها و موتورها داخل آن باعث بروز حادثه می گردند که می بایست  حتما ایمن سازی‌های لازم صورت پذیرد و سریعا پر شوند.

به گفته سرهنگ رنجبر  این چاله خطرناک در مسیر  غرب به شرق بزرگراه بابایی بعد از امام علی(ع)  بوجود آمده  و با توجه به اصلی بودن این خیابان می‌بایست حتما نسبت به رفع این اختلاف سطح ها اقدام شود.

رنجبر گفت : با هماهنگی هایی  و همکاریهای خوبی که توسط اداره مهندسی ترافیک  پلیس راهور فاتب با مسئولین شهری در خصوص اصلاحات هندسی  و برطرف شدن این چاله‌ها  صورت می گیرد این موارد  در اسرع وقت پیگیری  و رفع می‌شود تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۳۸۱
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha