unnamed
سعید زارع معاون امور اقلیت‌های دینی نهاد ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه اتحاد و همبستگی در میان اقلیت های دینی در کشورمان ستودنی است، گفت: تلاش استکبار جهانی در جهت تفرقه افکنی در میان اقلیت های دینی در ایران و سایر کشورهاست که بحمدالله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد همبستگی بیشتر میان ادیان الهی در کشورمان هستیم اما این همبستگی به طور جامع رسانه ای نشده است.

وی ادامه داد: گفت و گو میان ادیان الهی و اقلیت های دینی یکی از بهترین روش ها برای انسجام بیش از پیش میان هموطنانمان است و در شرایط کرونایی که خطر انتقال ویروس کرونا وجود دارد، این جلسات مشترک میان رهبران اقلیت های دینی را در فضای مجازی برگزار می کنیم.

زارع با بیان اینکه هر چقدر که اقلیت های دینی با هم متحدتر باشند، برخلاف خواسته مستکبران قدم برداشته اند، گفت: لزوم احترام متقابل میان اقلیت های دینی در کشورمان حائز اهمیت است .

معاون امور اقلیت‌های دینی نهاد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بحمدالله طی روزهای گذشته مراسم مشترکی میان ادیان الهی در تهران برگزار شد و توانستیم جلساتی با عنوان "جشن صبر و شکر" در مسجد حضرت ابراهیم (ع)، کنیسه حییم کلیمیان، کلیسای حضرت مریم (ع) و آتشگاه زرتشتیان تهران برگزار کنیم و بار دیگر بر وحدت و  یکارچکی اقلیت های دینی تاکید نماییم.

وی تاکید کرد: همبستگی میان اقلیت های دینی در کشورمان باعث برهم زدن نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی می شود و برخلاف آنچه که غرب در جهت عدم احترام به سایر ادیان در ایران تبلیغ می کند، بحمدالله ادیان و اقلیت های دینی برای ما حائز اهمیت است.

زارع گفت: رهبران اقلیت های دینی در جسلات مختلف، بر اثرگذاری انقلاب اسلامی بر همبستگی و احترام به سایر ادیان در ایران تاکید کرده اند و گفت و گو میان اقلیت های دینی را یکی از اثرات ثمربخش انقلاب اسلامی می دانند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۳۵۷
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha