ind22224ex
به گزارش تهران پرس ، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان اینکه  حصارهای ساختمانی  به عنوان یکی از المان های شهر هستند که منظر و نماهای شهری را تحت الشعاع قرار داده اند  گفت:

با عنایت به ضرورت توجه به نماهای شهری، حصارهای کارگاهی به عنوان نقاط خاکستری شهر با نصب شعار " تهران شهری برای همه" زیباسازی می شود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی لازم با مالکین و ذی نفعان، یکپارچه سازی حصارهای کارگاهی  در دستور کار قرار گرفت. افزود: با اجرای این طرح ساختمان های درحال احداث نظم و انسجام خوبی پیدا کرده و عاملی برای مزاحمت و مخدوش کردن سیما و منظر شهری محسوب نمی شود.

کریمی پور در ادامه از ساماندهی تابلوهای صنوف خبردادو گفت:  با توجه به تاکید سازمان زیباسازی شهرداری تهران مبنی بر ساماندهی نماهای شهری، حذف زوائد و یکسان سازی سردر واحد های صنفی، ساماندهی تابلو های واحدهای صنفی در دست اجرا قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح زوائد نمای ساختمانها و اصناف با همکاری مالکین جمع آوری و یکپارچه سازی  تابلوها مطابق  با استاندارد و شیوه‌نامه مشخص  اجرا شد.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ این طرح در حال حاضر در خیابان های گیشا، ستارخان ،دادمان ، فرحزادی و... اجرا شده است.
کد خبر: ۴۳۳۰
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha