۶۳۷۴۸۵۶۳۶۲۵۱۳۳۱۰۲۰
سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به حماسه عظیم و حضور ستودنی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: امسال بیماری و شیوع ویروس کرونا باعث شد که نتوانیم راهپیمایی ۲۲ بهمن را همچون سال های گذشته برگزار کنیم اما دیدیم که در ابتکاری جالب، مردم با خودرو، موتور سیکلت و وسایل نقلیه شخصی در این راهپیمایی شرکت کردند و این پیروزی عظیم را جشن گرفتند.

وی ادامه داد: مردم همیشه ثابت کرده اند که نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وفادار هستند و مسئولان وظیفه بیش از پیش در راستای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم چاره اندیشی کنند چرا که هویت انقلاب اسلامی برگرفته از مردم است.

موسوی لارگانی تاکید کرد: حضور خودجوش و مردمی مردم با وسایل نقلیه در روز ۲۲ بهمن به ویژه در میدان آزادی تهران ستودنی بود و جشن پیروزی ۲۲ بهمن را به شکل متفاوت در قرن رقم زد و بار دیگر پیام وفاداری به ارزش های انقلاب اسلامی، امام(ره)، شهدا، مقام معظم رهبری و استکبارستیزی را به جهان مخابره کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: بحمدالله توانستیم ۲۲ بهمن متفاوتی را به نمایش در بیاوریم و در حالی که این حماسه حضور در رسانه های بیگانگان سانسور شد و نخواستند تا بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود، اما شاهد انعکاس این تصاویر و فیلم ها در فضای مجازی بودیم و بحمدالله رسانه های داخلی و خارجی خوب این مراسم را پوشش خبری دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور خود یکصدا فریاد زدند که هیچ محدودیتی نمی تواند آنها را از حمایت از نظام و انقلاب جدا کند، گفت: این حضور یک بار دیگر پایه های نظام را مستحکم تر از گذشته کرد و مردم با خودروها و موتورسیکلت ها پرچم به دست در خیابان ها حضور یافتند و حماسه دیگری را برای نظام مقدس ایران رقم زدند.

موسوی لارگانی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان باید راهکارهای عملی برای حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری جوانان داشته باشند چرا که این مردم بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در هشت سال دفاع مقدس، باعث پیروزی جبهه حق در مقابل کفرشدند و این مردم شایسته بهترین ها هستند.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۴۳۰۰
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha