۱۵۷۷۲۵۳۹۶
به گزارش تهران پرس؛ حسین یوسف زاده افزود: در نظر داریم با نظارت و بازرسی بیشتر بتوانیم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: امسال بیش از ۷۴۰ بازدید از مجموعه ورزشی شهرستان صورت گرفت که این نظارت ها با فعال شدن برخی رشته ها نیز به قوت خود باقی خواهد بود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ادامه داد: در دهه فجر نیز به غیر از افتتاح پروژه های عمرانی نیز ۴۰ برنامه ورزشی و مجازی با شرکت بیش از سه هزار ورزشکار در دستور کار این نهاد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم این اداره تقویت ورزش در مناطق روستایی و محروم این شهرستان است گفت: تا کنون بیش از ۲۰ روستای این شهرستان از وجود خانه های ورزشی بهره مند شده اند، زیرا این پتانسیل می تواند به استعداد یابی و معرفی ورزشکاران منجر شود.

به گفته رییس اداره ورزش شهرستان ری، سه خانه ورزشی روستایی طی هفته گذشته در این شهرستان با همت دهیاران، اداره کل ورزش و هیات ورزش روستایی استان تهران ونیز ستاد مبارزه با مواد مخدر تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت.

یوسف زاده همچنین با بیان اینکه تا کنون ۲ سهمیه المپیک توسط مشایخی در رشته بسکتبال تیمی و عباسعلی در رشته کاراته قطعی شده است افزود: برای حمایت از ورزشکاران در نشستی که با حضور تقی معاون وزیر ورزش، مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و مدیرکل ورزش استان انجام شد در خصوص جذب استخدام، واگذاری مسکن و زمین به حمیده عباسعلی در صورت کسب مدال المپیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول تاکید کرد که هدف از این اقدام حمایت ازورزشکاران و قهرمانان ورزشی این شهرستان خواهد بود.

وی همچنین از مقام قهرمانی تیم خاوران در مسابقات جوانان والیبال پسر استان خبرداد و گفت: این مسابقات حدود یک ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

یوسف زاده یادآور شد: تیم خاوران وران توانست در فینال این رقابت ها که امروز برگزار شد با نتیجه سه بر صفر مهام رودهن را شکست دهد.
کد خبر: ۴۲۵۵
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha