IMG_20210210_072219_549
آرا شاوردیان، نماینده مردم ارامنه شمال کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهرانپرس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: از دستاوردهای انقلاب اسلامی، می توان به کوتاه شدن دست استکبار و ظالمان در منطقه نام برد. سیاست های مستکبرانه اروپا و غرب به لطف آرمانها امام راحل، درایت مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات این کمیسیون برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های مسکن، گفت: مجلس یازدهم، مجلس جهادی است که از روزهای آغازین فعالیت خود، از دغدغه‌های مهم آن، وضعیت معیشت و مسکن مردم بود.

تخصیص سالانه یک میلیون واحد مسکونی به قشر کم درآمد

وی، افزود: مجلس اکنون طرح جهش تولید مسکن را ارائه داده و در مرحله بررسی در مجلس است که ماده ۴ آن در مجلس مطرح شده است. پروژه ای است که براساس آن سالانه یک میلیون واحد مسکونی دراختیار اقشار کم درآمد قرار خواهد گرفت. طرحی تاثیرگذار در قیمت مسکن و کوتاه شدن دست دلالان در روند گرانی مسکن خواهد بود.

اخذ مالیات از خانه های لوکس/ راه اندازی کمیته کنترل کیفیت و قیمت خودرو

این نماینده مجلس بیان کرد: پیشنهاد دیگر کمیسیون، بحث مالیات بر خانه های لوکس بود که در شورای نگهبان تایید شد. امیدواریم دولت ابلاغ و اجرا کند. کمیته تحقیق و تفحص در کمیسیون اقتصادی به سبب کنترل کیفیت و قیمت خودرو تشکیل شده است.

افزایش پایه حقوق و درآمد کارگران

شاوردیان در پایان اظهارات خود گفت: در بودجه ۱۴۰۰، اصلاحیه تخصصی ای را مجلس وارد آورد‌. هفته آینده، دوباره به مجلس ارائه و بررسی خواهدشد. افزایش پایه حقوق و در آمد کارگران نیز محفوظ است.

گفتگو از ساراپیرانه
کد خبر: ۴۲۱۴
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha