Untitled
به گزارش خبرنگار تهران پرس، مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن چهل و دومین فجر انقلاب از ساعت ۱۰ صبح امروز ، چهارشنبه ۲۲ بهمن همزمان در تهران و دیگر شهرهای سراسر کشور در حال برگزاری است و مسیرهایی برای حرکت موتور و دوچرخه و مسیرهایی نیز برای خودروها در نظر گرفته شده است.

علی فدوی، جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به برگزاری جشن ۴۲ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مراسم ۲۲ بهمن بی نظیرتر روز عالم است و مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با وسایل نقلیه در این گردهمایی حضور پیدا کردند تا نشان دهند که به انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی تاکید کرد: امسال مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و به صورت متفاوت برگزار گردید.

سردار فدوی با  اشاره به برنامه های استکبار جهانی و به خصوص امریکا در خصوص برنامه ریزی برای شکست انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال مراسم ۴۲ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و این در حالی است که دشمنان انقلاب اسلامی ادعا می کردند که ایران اسلامی هرگز جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نخواهد دید اما دیدیم که ما ماندیم و آنان به زباله دان تاریخ پیوستند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: تا زمانی که انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان (عج) سپرده شود، جریان انقلاب اسلامی با رهبری نائب امام زمان(عج) یعنی حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دارد و دشمنان انقلاب اسلامی آرزوی تضعیف انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

گفتنی است راهپیمایی موتوری ۲۲بهمن امسال از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه آغاز شد و مسیرهایی برای حرکت موتور و دوچرخه و مسیرهایی نیز برای خودروها در نظر گرفته شده است.برنامه‌های امسال کاملا متفاوت با سال‌های قبل است و طبق مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا هیچ برنامه‌ای برای راهپیمایی و تجمع نبوده و مردم با وسایل شخصی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، رنگ و بوی تازه ای به جشن پیروزی انقلاب اسلامی داده اند.

انتهای پیام

فرامرز بابازاده
کد خبر: ۴۲۰۸
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha