dd643e53-dd1b-4dcb-84b3-d4c419012abe
به گزارش تهران پرس، سرهنگ علی همه خانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی متفاوت امسال نسبت به سنوات گذشته اظهار داشت : با توجه به برگزاری خودرویی و موتوری مراسم امسال و تردد خودروها و موتورسیکلت سواران در مسیرهای ۱۲ گانه اعلامی لازم است موتورسیکلت سواران محترم ، نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیش از پیش اهتمام ورزند .

وی افزود : از موتورسیکلت سواران می خواهیم که تنها در مسیرهای اعلامی ۶ گانه که اطلاع رسانی شده است تنها حرکت نموده و از ورود به مسیرهای تردد خودروها و تداخل ترافیک با مسیر آنها جدا خودداری نمایند .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  گفت : همچنین موتورسواران از تغیر مسیر ناگهانی در طول مسیر جشن خودداری نمایند چرا که تغیر مسیرناگهانی می تواند باعث بروز حادثه و ایجاد خطر برای دیگر شرکت کنندگان در این مراسم گردد .

سرهنگ همه خانی بیان داشت : موتورسواران همچنین به طور ویژه تمام حواس خود را به جلو معطوف داشته و ضمن اینکه از کلاه کاسکت استفاده می نمایند حتما به توصیه های پلیس راهور مستقر در تقاطع ها و معابر گوش فرا دهند .

وی افزود : موتورسواران گرامی حتما حواس خود را به ترک نشین خود نیز معطوف دارند تا از هرگونه حادثه و اتفاق ناگوار جلوگیری کنند .

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۲۰۹
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha