۴f623141-a175-4042-99b1-616514415efc
به گزارش تهران پرس ، "محمد خادمی" ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی برنامه های جشن سالروز پیروزی متفاوت از سال های گذشته و با استفاده از ظرفیت های منطقه ای خواهد بود.

او با اشاره به اجرای ویژه برنامه های میدانی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت : استیج های فرهنگی منطقه با قرائت قرآن، سرود، تواشیح، تئاتر، پخش سرودهای انقلابی و اجرای مسابقات فرهنگی روز ۲۲ بهمن در ۲ نقطه از مسیر خیابان انقلاب از ساعت ۸ تا ۱۲ برپا می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با تاکید بر تبیین راهبردهای مقام معظم رهبری) مدظله العالی(در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت : امسال بر استفاده از عبارت "گام دوم – سال دوم " در تمامی طراحی ها بااستفاده از ظرفیت ها برای برگزاری برنامه ها، تعامل با تشکل های مردم نهاد؛ دانش آموزی، دانشجویی، کانون های فعال محلات، شورایاری ها و سرای محلات تاکید و در دستور کار قرار گرفت.

خادمی همچنین از برپایی ۲ کاروان خودرویی از منطقه ۴ به سمت میدان انقلاب خبر داد و گفت : در سالروز پیروزی انقلاب ۲ کاروان خودرویی شامل حدودا ۱۰۰ خودرو و موتور سیکلت، مزین به پرچم و شعارهای انقلابی با پخش سرودهای انقلابی و موسیقی شاد از منطقه به سمت میدان انقلاب حرکت خواهند کرد.

او در پایان به برپایی جشن انقلاب در بوستان الغدیر اشاره کرد و گفت : همچنین ایستگاه جشن انقلاب در بوستان الغدیر با اجرای سرود، تواشیح، تقدیر از خانواده معزز شهدا، پخش موسیقی شاد و مسابقه حضوری ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برپا می شود.
کد خبر: ۴۲۲۱
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha