Screenshot_۲۰۲۱۰۲۰۹-۰۹۴۶۵۲_Google
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ حسن نظری در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ایام مبارک دهه فجر و بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ایام یادآور آرمان‌های امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این پرسش که امروز نسبت به آن چیزی که به مردم وعده دادیم کجا ایستادم، تذکر خود را مطرح کرد و گفت: تذکر من در خصوص یک اقدام عمرانی در منطقه پنج است، بنا بوده پلی در منطقه ۵ برای مقابله با سیلاب جمع آوری شود که این اتفاق بود در تاریخ بیست و دوم فروردین ماه ۹۹ انجام شود. متاسفانه بخشی از این اقدام اجرایی شده و بخش به مهم آن انجام نشده است.

این عضو شورای شهر با اشاره به مراجعات مکرر شورایاران و درخواست اهالی محل نسبت به احداث مجدد این پل گفت: پل جمع‌آوری شده و عملاً مقابله با آسیب صورت گرفته اما احداث پل که قرار بود از بیست و پنجم فروردین ماه سال ۹۹ آغاز شود تا همین لحظه هیچ اقدامی برای صورت نگرفته و متاسفانه معاونت محترم فنی و عمرانی هم نسبت به احداث این پل هیچ اهتمامی از خود نشان نمی‌دهد.

وی با اشاره به صورت جلسه این اقدام عملی در منطقه پنج گفت: سه نفر از چهار نفری که امضا هایی که زیر این صورتجلسه هست اکنون دیگر مسئولیتی ندارند. به معاونت محترم فنی و عمرانی تذکر می‌دهم که عدم احداث این پل هم موجب نارضایتی شهروندان ما در منطقه ۵ و هم موجب نارضایتی و پیگیری عزیزان شورایار و هم موجب افزایش بار ترافیکی این محدوده شده و متاسفانه در ساعات پیک ترافیک چه صبح و چه انتهای روز ترافیک و محدوده را بسیار افزایش می دهد.


‏وی ادامه داد: این به هیچ وجه برازنده مدیریت شهری نیست که وعده بدهد و متاسفانه از اجرای این وعده تا الان حدود یک سال میگذرد و هیچ اتفاقی هم برای عملی شدن آن رخ نداده است.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۴۱۶۷
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha