۱۳۹۹۱۱۱۸۱۲۳۸۴۴۵۹۲۲۱۷۷۲۳۴
به گزارش تهران پرس، همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به روستای عباس آباد با حضور غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، سید احمد رسولی نژاد، نماینده مجلس، مهدی حیدری، فرماندار دماوند و توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران افتتاح شد.

پروژه گاز رسانی به روستاهای عباس آباد و زره در با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در طول شبکه گذاری ۱۰۸۶۳ متر و طول خط تغذیه ۶۵۳۴ متر  و ۷۰ انشعاب و تعداد یک عدد ایستگاه T.B.S به بهره برداری رسید.

غلامرضا عباس پاشا در آئین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستاهای عباس آباد و زره در شهرستان دماوند اظهار داشت: جمهوری اسلامی دو نقطه کلیدی بحث جمهوریت و اسلامیت است در واقع جمهوریت یعنی ما خدمتگذار شما هستیم و شما مردم ثابت کردید که همیشه پای صحنه بوده‌اید و با شرکت در انتخابات نیز ثابت کردید که ما باید کارهای شایسته‌ای برای شما انجام دهیم.

وی افزود: متاسفانه از ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مشکلاتی مانند تحریم‌های اقتصادی، تهاجمات فرهنگی و حتی نفوذ در داخل اختلالاتی در امور ایجاد کرده اما نمایندگان و خدمتگزاران مردم همواره برای برطرف سازی مشکلات تلاش می‌کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران بیان کرد: در این ایام شاهد افتتاح ۱۲۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان و بالغ بر بر ۲۱ هزار ظرفیت اشتغال هستیم و این در حالیست که در دل تحریم ها و اختلافات منطقه و مشکلات هستیم.

عباس پاشا تصریح کرد: در دهه مبارکه فجر در شهرستان دماوند ۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و پیش از پایان دولت اتمام گازرسانی در کل استان تهران را شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: فاصله میان مردم و مسئولان باید کمتر شود تا اعتماد لازم ایجاد شود. دولت‌ها برای ارضای نیازهای مردم ایجاد شده است که انقلاب کرده و الگویشان اسلامی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران بیان کرد: مسئولان باید اعتماد اجتماعی را  با پاسخگو بودن، شفافیت، ارجحیت منافع عمومی نسبت به مسائل شخصی و خدمت بی منت به مردم  تقویت کنند .

عباس پاشا با اشاره به اینکه در شهرستان دماوند کشاورزی یکی از ظرفیت‌های اصلی به حساب می‌رود خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های کشاورزی در روستاها فراهم شود تا مردم تشویق شده و مهاجرت معکوس به روستاها اتفاق بی‌افتد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۱۶۴
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha