tabrizebidar1612850547ir26
به گزارش تهران پرس ،اسفندیار قره باغی درخصوص چگونگی حراست از آرمان ۲۲ بهمن اظهار داشت: بهمن ماه برای ایرانی ها روزهای خاصی را رقم زد و هرکس که هرچه به این حماسه خوشبین باشد، گرامیداشت آن را سال های سال ادامه خواهد داد ولی امسال بنا به شرایط کرونایی، ممنوعیت تجمع مردم برای راهپیمایی اوجود دارد و برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: هر کس بنا به میزان تعهد و نگرش خود به انقلاب اسلامی، وظیفه حراست از آن را دارد. پس دیدگاه و نگرش ما به انقلاب، برای حراست از آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مردم بیشتر از مسئولین حامی انقلاب بوده اند

این خواننده تبریزی سرودهای انقلابی همچنین در رابطه با وظیفه مردم و مسئولین در حمایت از انقلاب اسلامی نیز گفت: وقتی سخن از مسئولین می شود، حالت بدی به مردم دست می دهد. چون عملکرد خوبی نداشتند و باز هم ملت غیور، بیشتر از مسئولین پشتیبان و حامی انقلاب هستند.

وی ضمن انتقاد از سوءمدیریت ها توسط مسئولین گفت: مردم هر روز صبح از خواب بر می خیزند و می بینند همه چیز گران شده و پولشان هم ته کشیده اما حرفی نمی زنند و از طرفی هر روز شاهد هستند که یک مدیرکل یا شهردار منطقه یا عضو شورای شهر را به خاطر اختلاس یا جرم های دیگر به زندان می برند! اگر منظور ما از مسئولین کشور این افراد باشد، آنها مسئول نیستند؛ نمی دانم به این ها چه بگوییم؟ دزد؟ اختلاسگر؟ یا چه؟

ایرادات مسئولین را خودمان تذکر بدهیم نه دشمنان

قره باغی بیان داشت: ما جز این انقلاب هستیم و من به عنوان صدای انقلاب سخن می گویم، اگر ما ایرادات مسئولین و کشورمان را نگوییم، چه کسی آن ها را خواهد گفت؟ دشمن؟

وی ادامه داد: ما خودمان باید بیدار شویم. مخصوصا چون الان انتخابات نزدیک است، من از ملت شریف و محترم ایران درخواست دارم که راضی نشوند به اینکه برخی افراد بخواهند از جاهای دور و نزدیک مردم را سوار مینی بوس کرده و به احتساب نفری پنجاه هزارتومان پای صندوق های رای بیاورند و برای خود رای جمع کنند! نتیجه این رای ها همین می شود! نتیجه این رای ها همین می شود که الان شورای شهر ما، شورای روستا شده است! لیاقت تبریز این نیست که الان می بینیم.

این هنرمند تبریزی تاکید کرد: با وظیفه مسئولین کاری ندارم ولی وظیفه مردم این است که فقط خدا را در نظر بگیرند و عاقلانه فکر کنند و تصمیم بگیرند تا ان شاءالله نه تنها شهر و استانمان، بلکه کشورمان آباد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: ۴۱۹۴
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha