Screenshot_۲۰۲۱۰۲۰۹-۱۰۰۶۵۷_Google
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی تهران پرس؛ احمد مسجدجامعی در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه روزنامه همشهری یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: باید توجه بیشتری به رسانه های اجتماعی به ویژه روزنامه همشهری شود.

وی با بیان اینکه در گذشته شاهد تعطیلی این روزنامه و پیامدهای آن بودیم، افزود: این روزنامه یکی از مهمترین روزنامه های حوزه اجتماعی است و صدای مردم و مدیریت شهری را منتقل می کند و زمینه گفتگو را فراهم می سازد. همچنین روزنامه همشهری برای یک کار و بسیار خوب است.

این عضو شورای شهر با اشاره به مشکلات و مسائل روزنامه همشهری خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ برای کمک به موسسات فرهنگی و هنری و اجتماعی در نظر گرفته شده است که این مبلغ بیش از بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است.

مسجد جامعی با اشاره به به اینکه در فصل بودجه هستیم، گفت: امیدوارم توجه ویژه‌ای به حوزه رسانه‌ها داشته باشیم رسانه‌ها در این دوران مغفول می مانند. ما به تمام موضوعات توجه داریم و مشکلات آن را پیگیری می‌کنیم اما به حوزه رسانه این توجه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: حوزه رسانه بسیار مهم است و در فصل بودجه به آن توجه شود به اینکه به هر حال یک موسسه اجتماعی معتبر همانند روزنامه همشهری همچنان اعتبار حفظ کند و می تواند از کنم با دلگرمی کار خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۱۷۰
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha