۱۵۷۸۵۱۹۴۳
به گزارش گروه سیاسی تهران پرس، حزب موتلفه اسلامی هم‌زمان با دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

شکر خداوند قادر متعال را که به برکت اسلام و با تمسک به قرآن کریم و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و رهبری ولی‌فقیه عادل در چهل و دومین بهار آزادی در اوج اقتدار جهانی قرار داریم.

ملت ایران رنج سال‌ها حکومت استبداد و طاغوت پادشاهان ظالم را سپری کرد و با رهبری فرزند حضرت زهرا علیه اسلام، با عزمی راسخ و اتکای به خداوند و پیروی از اصل آزادی آور ولایت‌فقیه، پس از سال‌ها مبارزه و تقدیم شهیدان گران‌قدر و تحمل سختی‌ها، سرانجام بساط ظلم و بیداد را برچید و نظام مقدس «جمهوری اسلامی» را بر این سرزمین حاکم کرد و ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پیروزی اراده و عزم ملت قهرمان ایران بود.

انقلاب اسلامی توانست ایران مظلوم و نظام منحوس شاهنشاهی که در قرون گذشته دچار سلطه سردمداران جنایتکار آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی بود، به ایران انقلابی و اسلامی تبدیل کند که امروز استکبار جهانی را به‌زانو درآورده و مایه مباهات و الگوی ملت‌های آزادیخواه جهان است.

«مقاومت» ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس به یک فرهنگ و الگوی ارزشمند جهانی تبدیل شد که امروز نه‌تنها در منطقه، بلکه در اقصی نقاط جهان بیداری را به ارمغان می‌آورد و استقلال ملت‌ها را تضمین می‌کند.

سرزمینی که روزگاری بزرگ‌ترین واردکننده تجهیزات نظامی و سپر دفاعی سردمداران استکبار در منطقه بود، امروز به قدرت نظامی برتر در منطقه و بزرگ‌ترین مدافع آزادی خواهان و کشورها علیه آمریکا و اسرائیل تبدیل‌شده است.

در سال‌هایی نه‌چندان دور که ایران، بازار مصرف انواع کالاهای غربی شده بود، امروز به همت متخصصان داخلی در زمره تولیدکنندگان کالاها و نیازهای اساسی در منطقه و جهان قرار دارد.

در عرصه دانش‌های برتر و رهاوردهای علمی، پزشکی، فناوری، ورزشی و ... فرزندان این سرزمین در سکوهای قهرمانی، درخششی مستمر دارند و نام ایران و اسلام عزیز را در سراسر جهان بلندآوازه کرده‌اند.

ملت قهرمان و سرافراز ایران در طول چهار دهه گام اول انقلاب اسلامی، علیرغم دشمنی و توطئه‌های استکبار جهانی و عوامل آن در برهه‌های گوناگون و حساس، باوجود مشکلات فراوان و سوء مدیریت برخی مسئولین، همواره در خدمت نظام اسلامی ایستاده‌اند و از این میراث گران‌بهای امام راحل (ره) و شهیدان گران‌قدر حراست کرده‌اند.

مقطعی حساس و تاریخی را در پیش داریم که شاهد تحولات جدی در منطقه و جهان هستیم. بحران کرونا تغییرات قابل‌توجهی در معادلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشورهای دنیا داشته است. قدرت پوشالی آمریکا فروپاشیده و متزلزل گردیده است. رژیم صهیونیستی در آستانه اضمحلال کامل قرارگرفته و بسیار آسیب‌پذیر گردیده است.

دوقطبی جهانی پایان‌یافته و معادلات سیاسی در دنیا تغییرات اساسی کرده است. استکبار جهانی نتوانست حتی با حمایت از گروه‌های تروریستی ازجمله داعش، به اهداف پلید خود دست یابد و دچار شکست سنگینی شده که پرهزینه است. قماربازان سیاسی که به دنبال تابستان داغ برای ایران بودند، اکنون در انجماد زمستان سخت خویش افسرده‌اند.

در آستانه قرن پانزدهم شمسی و در بلندای اقتدار جهانی، گام دوم انقلاب اسلامی را راسخ و استوار با اتکای به مدد الهی و الطاف حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه و پیروی از ولی‌فقیه عادل و رهبر حکیم جمهوری اسلامی، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و همت آحاد ملت شریف ایران به‌ویژه جوانان غیور و پرتلاش بر خواهیم داشت و در نخستین آزمون سرنوشت‌ساز عصر جدید و اولین انتخابات ریاست جمهوری گام دوم، با انتخاب گزینه‌ای انقلابی و جهادی، دولت جوان حزب‌اللهی را در کنار تجربه آموختگان فداکارمان برمی‌گزینیم، تا حرکت تمدن نوین اسلامی را در امتداد حرکت مقدس انقلاب اسلامی استمرار بخشیده و زمینه‌ساز حکومت عدل الهی و دولت کریمه حضرت امام مهدی ارواحنافداه باشیم.

حزب مؤتلفه اسلامی به‌عنوان تشکلی الهی که به ابتکار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی پدید آمده و در طول نهضت امام خمینی (ره)، یار و همراه نظام و مردم بوده است، سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک می‌گوید و با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کرده و با خلف صالح او امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تجدید بیعت می‌کند و با تمام توان در خدمت به‌نظام اسلامی و ملت شریف ایران و اجرای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری برای احیاء مدیریت جهادی و حل مشکلات کشور با مسئولیت‌پذیری حزبی تلاش می‌کند.

یاد و خاطره شهدا از فیضیه و ۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور تا جبهه و دفاع مقدس و دفاع از حرم‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام و شهدای جهان اسلام را گرامی می‌داریم و می‌کوشیم رهرو صادق راه خوبان و شهدا باشیم.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۴۱۵۱
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha