۵۸۷۹
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان انبارهای ساختمانی خبر داد و گفت: همسایه قدیمی پس از سرقت انباری آنجا را به آتش کشاندو

وی در ادامه افزود: نهم دی ماه پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۸ تهران نو به دادخواهی چند تن از مالکان ساختمانی با موضوع سرقت از انباری ساختمان و آتش سوزی در آپارتمانی واقع در ۳۰ متری نیروی هوایی، به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

کنجوریان عنوان کرد: گزارش ماموران و اظهارات شاکیان حاکی از آن بود، سی‌ام آذر ماه سارق یا سارقان با ورود به داخل ساختمان علاوه بر سرقت لوازم انباری‌های واقع در پارکینگ ساختمان، یکی از انباری‌ها را نیز آتش زده‌اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان به محل مراجعه و به دست آوردند که پارگینک ساختمان و انباری آتش گرفته مجهز به دوربین مداربسته بوده که سارقان با اطلاع از این انباری مجهز به دوربین مدار بسته است آن را به آتش کشانده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی، یکی از سارقان شناسایی و به دست آمد که وی سابق بر این ساکن این ساختمان بوده است، گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت از انباری ساختمان با همکاری ۲ همدستش اعتراف و اظهار کرد اموال سرقتی را به افراد گذری فروخته‌اند.

سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده نیز شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: تحقیقات پلیسی برای دستگیری همدست دیگر متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۱۲۰
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha