ind...ex
به گزارش تهران پرس ، علی توکلی طی آیین افتتاح این مرکز که به منظور ارائه خدمات خیرانه در سه بخش درمانی، آموزشی و فرهنگی راه اندازی شده است، ضمن تشکر از این اقدام خداپسندانه ایجاد چنین مراکزی را در محلات کم برخوردار از مطالبات و نیازهای ضروری شهروندان منطقه دانست و بر لزوم توسعه خدمات حمایتی و خیرانه تأکید کرد.

این مسئول انجام فعالیت های خیرانه را کاری ماندگار و دارای اجر اخروی دانست و از بانی این مرکز به دلیل انتخاب این منطقه جنوبی برای ارائه خدمات خیرانه تقدیر کرد و افزود: ارائه خدمات پزشکی به شهروندان این منطقه بویژه خدمات دندانپزشکی که هزینه های سنگینی دارد و عمدتاً نیز تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند، بسیار مثمر ثمر و مورد رضایت شهروندان خواهد بود.

به گفته توکلی در راستای رفع کمبود امکانات درمانی این منطقه نیز بزودی شاهد کلنگ زنی نخستین بیمارستان منطقه خواهیم بود که با اختصاص زمینی به مساحت تقریبی ۱۰ هزار متر مربع در غرب منطقه احداث خواهد شد.

او همچنین در حاشیه این مراسم به بخشی از خدمات حمایتی شهرداری این منطقه بویژه در محلات کم برخوردار منطقه اشاره کرد و گفت: در همین راستا خدمات مختلفی در طول سال با حمایت های خیرین صورت گرفته که اهدای غذا، بسته های حمایتی و بهداشتی ، نذر فرهنگی و خدمات سلامت محور رایگان از جمله آن ها بوده است.

براساس این گزارش مرکز خیریه زنده یاد مرحوم مهندس علی لیاقت با همکاری خیرین در محله دولتخواه راه اندازی و به نام مهندس علی لیاقت فرزند بانی اصلی این مرکز ثبت شده است.
کد خبر: ۴۱۰۲
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha