به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس صبح امروز حجت نظری در ۳۶۳ شورای شهر تهران ضمن گرامی داشته ایام دهه فجر گقت:  به روح شهدای پرفتوح و امام رحال (ره) درود می فرستم و امیدوارم که همه ما در ایام دهه فجر به خون های ریخته شده برای این انقلاب و چه هزینه هایی صورت گرفت فکر کنیم.
Screenshot_۲۰۲۱۰۲۰۷-۱۰۱۵۲۰_Google

به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس صبح امروز حجت نظری در ۳۶۳ شورای شهر تهران ضمن گرامی داشته ایام دهه فجر گقت:  به روح شهدای پرفتوح و امام رحال (ره) درود می فرستم و امیدوارم که همه ما در ایام دهه فجر به خون های ریخته شده برای این انقلاب و چه هزینه هایی صورت گرفت فکر کنیم.


وی افزود: امیدوارم در این ایام به این فکر کنیم که قرار بود ثمره این انقلاب برای مردم بزرگ ایران ایران رقم بزند. و زمانی که می خواهیم از انقلاب سخن بگوییم به این موضوع توجه کنیم که چقدر از ارزش های آن فاصله گرفته ایم یا چقدر به آن ها نزدیک هستیم.  با توجه به این شرایط اوضاع حاکم بر جامعه و میزان رضایتمندی مردم را بسنجیم.


این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این شورا پس از حادثه دردناک پاساژ پلاسکو پلاسکو و کلینیک سینا اطهر برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث و حفاظت از جان مردم پایتخت در ششم بهمن ماه سال ۱۳۹۸ مصوبه به عنوان الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه برخط پایش ایمنی ساختمان های موجود در شهر تهران در برابر خطر آتش‌سوزی به تصویب رساند.


وی ادامه داد: در این طرح مقرر شده بود که شهرداری تهران ظرف مدت ۴ ماه تصویب از این مصوبه نسبت به راه‌اندازی سامانه برخط اقدام کند که سامانه مذکور دسترسی لازم برای شهرداری‌های مناطق سازمان‌ها و سایر نهادهای مرتبط مانند مراجع قضایی و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم نماید.


این عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز با گذشت بیش از یک سال از تصویب این مصوبه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که طی جلساتی که با کمیسیون‌های مختلف شورا برگزار کرده مشخص شد که انتشار با شرایطی که پیشتر قرار شده بود را نخواهیم داشت و انتشار این لیست منتفی خواهد شد.


نظری عنوان کرد: سوال اصلی اینجاست که آیا ما می‌توانیم  با جان مردم تهران بازی کنیم؟ تاکنون به چه اندازه اخطار به ساختمان‌های موفق بودیم که حالا می‌خواهیم با اخطارها ساختمان‌های نایمن را حفاظت کنیم و جان مردم حراست کنیم؟


این عضو شورای شهر تهران در ادامه تصریح کرد: مصلحت اندیشی هایی که متاسفانه گفته نشده و شفاف نیست که بر چه اساس این تصمیم اخذ شده و متاسفانه بر خلاف شعار شفافیت شورای پنجم انجام شده است.


وی افزود: مگر می‌شود مصوبه شورا را نادیده گرفت؟ شهرداری مکلف است مصوبات شورا را اجرا کند و در صورتی که امکان اجرایی شدن نبیند با باید لایحه اصلاح یا الغای آن را از شورا بخواهد. اگر قرار بود تا امروز از ساختمان های نایمن با اخطارهای کتبی یا تذکرات سازمان آتش‌نشانی ایمن شود، امروز شاهد ریخته شدن ساختمان پلاسکو و آتش سوزی ساختمان کلینیک سینا اطهر نبودیم در پایان تقاضا دارم سازمان آتش‌نشانی نسبت به اجرای مصوبه هرچه سریع‌تر اقدامات اجرایی را به انجام برساند.


انتهای یپام/

کد خبر: ۴۱۰۳
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha