۱۳۹۹۰۵۱۴۰۰۱۰۹۸۶۳۷۳۲۱۷۶۷۷۵۰۱۸۷۲۹۸_۷۷۹۷۱_PhotoT
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با بیان اینکه استکبار ستیزی یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است که باعث ایجاد استقلال کشور، خودباوری، تلاش برای اقتدار ملی، تقویت بنیه دفاعی و نظامی و عدم وابستگی به بیگانگان شد، اظهار داشت: شعار اصلی انقلاب اسلامی در حوزه استکبار ستیزی باعث شد که این شعار به عنوان اصول اساسی و عملی در کشور و منطقه اجرا شود و امروز می بینیم که با تقویت جبهه مقاومت، ستون های استبکار جهانی در خاورمیانه لرزان و شکننده شده است.

وی ادامه داد: اگر روحیه استکبار ستیزی در کشورمان نبود و جزو شعارهای اصلی مان قرار نمی گرفت، هرگز شاهد تشکیل جبهه مقاومت در منطقه نبود و هر روز شاهد نقشه های شوم استکبار جهانی در منطقه بودیم و یقینا داعش که محصول تفکرات استکباری است، بر خاورمیانه سیطره پیدا می کرد و هیچ نیرویی نمی توانست در مقابل آن بایستد.

اگر انقلاب اسلامی نبود، جبهه مقاومتی در خارومیان وجود نداشت

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اثرات انقلاب اسلامی باعث شکست نقشه دنیای استکبار در خاورمیانه شد، گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود، جبهه مقاومتی در منطقه هم وجود نداشت.

سردار آزادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هرگز رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد، گفت: اسرائیل برگرفته از یک رژیم جعلی است که به زور در حال ظلم و ستم به فلسطینی هاست و برای رسیدن به اهداف خودش، حتی حاضر به کشتن کودکان مظلوم هم هست و به همین دلیل، معیارهای انقلاب اسلامی در تقابل با چنین رژیم فاسدی است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره)، رژیم صهیونیستی را غده سرطانی توصیف کرده اند و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی هرگز حاضر نیست با چنین رژیم ارتباط داشته باشد چرا که آن را به عنوان کشور قبول ندارد و آرمان انقلاب اسلامی، آزادی قدس شریف از دستان اسرائیلی های غاصب است.

تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشورمان؛ محصول تفکر استکبار ستیزی است

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروزه دشمن از تمام تلاش خود در جهت ضربه وارد کردن به پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کند، گفت: نقش بسیج آنجا پررنگ می شود که دشمن در تلاش است تا با وارد کردن به انقلاب اسلامی، باعث تضعیف نظام شود و اینجاست که بسیج برای دفاع از آرمان ها و ارزش های امام(ره) و شهدا، به میدان می آید.

وی ادامه داد: تقویت توان دفاعی و امنیتی، یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی است و به همین دلیل است که دشمن در تلاش است تا با فشارهای سیاسی بیهوده در عرصه بین المللی، باعث شود که مسئولان کشورمان در جهت تقویت توان دفاعی قدم برندارند اما یکی از تاکیدات رهبرانقلاب بر پایه تقویت توان امنیتی و دفاعی بوده است.

 

سردار آزادی با اشاره به اینکه یکی از ارکان اصلی تفکر و فرهنگ بسیجی، روحیه استکبارستیزی در سایه بصیرت و آگاهی نسبت به نقشه‌های دشمنان است، گفت: هر روز که می‌گذرد ما شاهد این هستیم که استکبار جهانی همواره برای تحکیم و تقویت حاکمیت خود بر نقاط مختلف دنیا، نقشه‌های مختلفی را اجرا می‌کند به عنوان یک مثال یک روز گروه تروریستی داعش را ایجاد و تقویت می‌کند و روز دیگر سعی در نابود کردن خط مقاومت در منطقه دارد.

انقلاب اسلامی را با ماهیت استکبارستیزی می شناسند

وی با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت‌افزایی مسلمانان در خصوص اقدامات استکبار جهانی ضرورت دارد، گفت: تنها راه مقابله با نقشه‌های پلید استکبار بصیرت‌افزایی است ضمن اینکه اصولاً استکبارستیزی بدون شناخت آمریکا و راه‌های نفوذ او امکان‌پذیر نیست.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه ایام دهه فجر فرصتی است که ما عوامل پیروزی و استمرار آنرا بازخوانی می‌کنیم و آرمانها و دستاوردهای انقلاب را معرفی می‌کنیم، گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شده و به همین سادگی ها حاصل نشده است و باید قدردان این انقلاب باشیم، چرا که خاری در چشم دشمن است و در سطح منطقه توانسته به پیروزی های بی شماری دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: اصرار بر دین اصیل و روحیه استکبارستیزی از مبانی انقلاب است که امام خمینی (ره) بر روی آن تاکید داشتند و چنانچه از این مبانی دست بکشیم ماهیت انقلاب دچار مشکل می‌شود.

سردار آزادی در پایان خاطر نشان کرد: صدور انقلاب اسلامی ایران به خارج از مرزهای ایران، یکی از مشکلات اصلی استکبار جهانی است و برای ممانعت از این کار، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند اما با این همه، شاهد صدور انقلاب به کشورهایی همچون یمن هستیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۱۱۷
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha