۲۰۱۸۰۳۱۰۲۲۸۷۹۸۳۱۱۸
اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه ریشه انقلاب اسلامی در استکبارستیزی و مقابله با زورگویی ستکبران تعریف شده است، افزود: در دوران رژیم پهلوی، استکبارجهانی نقش آفرینی پررنگی در تصمیمات مهم کشوری داشت و این امر باعث شده بود که قوانینی در کشور تنظیم شود که برگرفته از فرهنگ غرب و به ضرر شهروندان ایرانی باشد.

وی ادامه داد: پیدایش انقلاب اسلامی و قیام ماندگار مردم در بیرون راندن شاه از کشور به منزله پایان دادن به نفوذ استکبارجهانی در داخل کشور است و به همین دلیل، مستکبران از هیچ تلاشی برای تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی دریغ نمی کنند و  در تلاشند مانع از حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی شوند.

مسعودی خاطر نشان کرد: ترامپ به عنوان رئیس جمهور کشور امریکا از هیچ تلاشی برای نابودی و فلج کردن اقتصاد ایران کوتاهی نکرد و به گفته خودش، انقلاب اسلامی هرگز چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن نخواهد گرفت اما امروز در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و ترامپ که مدعی نابودی انقلاب اسلامی، امروز به زباله دان تاریخ پیوسته است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و ملت ایران در خط مقدم مبارزه با استکبارجهانی قرار دارند، تاکید کرد: تا به امروز توطئه های زیادی توسط استکبارجهانی در کشورمان خنثی شده است و اگر حضور مردم در این خط مقدم نباشد، نمی توان به آسانی این توطئه ها را خنثی کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آثار مخرب شبکه های اجتماعی همانند تلگرام گفت: دشمنان انقلاب در شبکه های اجتماعی و در فضای مجازی با تحریک مردم به بهانه های گرانی و مشکلات دیگر، سعی داشتند آشوب‌های خیابانی را هدایت کنند و نیاز است که این شبکه ها به کنترل در بیاید تا موجب سوء استفاده بیگانگان قرار نگیرد.

مسعودی گفت: نباید گذاشت که ملت ایران زیر بمباران استکبارجهانی در فضای مجازی قرار بگیرند و دشمنان انقلاب اسلامی باعث تغییر عقاید و باورهای مردم شوند و این خطرات را نباید دست کم گرفت.

وی افزود: همانطور که دشمن در فتنه ۸۸ با پیاده کردن مراحلی مانند تحریک احساسات مردم و سناریوی کشته‎سازی به کشور ضربه وارد کرد و در اغتشاشات اخیر نیز قصد ضربه زدن به کشور را داشت و این کار را از طریق شبکه های اجتماعی انجام می داد که نیاز است با فرهنگ سازی جهت استفاده شهروندان از شبکه های اجتماعی ساخت داخل کشور، به این مشکل پایان داد.

 

انتهای پیام/

کد خبر: ۴۰۷۷
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha