۱۳۹۷۱۱۱۰۰۰۰۸۶۰_Test_PhotoN
به گزارش خبرگزاری تهران پرس، انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران عصر امروز در آئین افتتاح ۳۳۹ پروژه صنعتی استان تهران که از طریق ویدئو کنفرانس در سراسر شهرستان‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: وحدت، همدلی و هماهنگی در تمامی اقشار جامعه عزت، افتخار و سربلندی را برای همه مسلمانان جهان، ایرانیان و آزادی‌خواهان جهان به ارمغان داشته است.

وی با بیان اینکه ایام دهه‌فجر فرصت بسیار مناسبی است که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سمع و نظر مردم انقلابی برسانیم، گفت: از بدو پیروزی انقلاب در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، تولیدی، صنعتی و کشاورزی دستاوردهای ارزشمندی را در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب شاهد بودیم که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار تهران ادامه داد: امروز به برکت رهبری داعیانه مقام معظم رهبری در بحث مدیریت کرونا دستاوردهای بسیار خوبی را شاهد هستیم و در مقطعی که کشورهای آمریکایی و اروپایی ادعای پیشرفتگی در حوزه سلامت را داشتند، کشور ما در مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و با شروع طرح سردار شهید سلیمانی و طرح محله‌محوری که شناسایی و رهگیری را اجرا کرد، میزان فوتی‌ها در استان و کشور کاهش چشمگیر داشته است.

محسنی‌بندپی تصریح کرد: امروز بیش از ۳۳۹ پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰ هزار و ۵۸۹ نفر را شاهد هستیم که نسبت به سال‌های قبل بی‌سابقه است.

وی ابراز کرد: در سال ۹۹ تحقق اشتغال ۹۶ هزار نفر را داشتیم که تا به امروز بیش از ۹۵ درصد تحقق یافته است و امروز در این فرصت از تمامی بخش خصوصی و بانک‌های عامل که در این زمینه کمک کردند قدردانی می‌کنم.

استاندار تهران افزود: کسانی که در حوزه اقتصاد صاحب‌نظر هستند به خوبی می‌دانند که تولید نیاز به کار طاقت‌فرسا و اقدامات شبانه‌روزی دارد.

محسنی‌بندپی بیان کرد: تا به حال ۱۰ درصد رشد صنعتی را در سطح استان شاهد بودیم که به معنای فعالیت و افزایش تولید بوده و شامل افزایش ۷/۵ درصد بیمه اجباری، ۶/۵ درصد رشد کارگاه‌های تولیدی، افزایش ۱۰۰ درصد صدور جواز تأسیس و در کشاورزی نیز ۳۵ درصد رشد داشتیم.

وی یادآور شد: دشمنان تصور می‌کردند که کشور در شرایط تحریم زمین‌گیر شود اما این اقدامات و حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید شرایطی را فراهم کرد که تحریم‌ها را خنثی کردیم.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: به‌رغم اینکه سرمایه‌گذاران خارجی ما را تحریم کردند و تحریم‌های همه‌جانبه را در حوزه اقتصاد اعمال و سرمایه‌گذاران خارجی تمام عوامل خود را از ایران خارج کردند اما به همت و برکت سرمایه‌گذاران داخلی و همت فعالان اقتصادی در روان‌سازی کارها توسط سیستم دولتی شرایط بسیار مطلوب حوزه اقتصاد اجرایی شد.

انتهای پیام
کد خبر: ۴۰۹۰
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha