۱۳۹۸۰۲۱۱۰۰۱۲۴۴_Test_PhotoN
سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به اینکه مسیر انقلاب اسلامی تا ابد از مسیر استکبار جهانی جدا خواهد بود و هیچ سازشی نمی تواند این دو مسیر را به هم متصل کند، گفت: طرح کردن مسائلی همچون ایجاد رابطه با اسرائیل و آمریکا برگرفته از نفوذ سیاسی دشمن در کشور است و سالهاست که همین تفکرات باعث شده که از دشمن ضربه بخوریم.

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی بارها در سخنرانی های خود بر تلاش دشمن برای نفوذ در ابعاد سیاسی کشور تاکیده کرده اند و این نشان می دهد که دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند که انقلاب اسلامی را دچار استحاله کنند و باید هوشیار بود.

سردار حق طلب اعتماد به استکبار جهانی را برابر با شکست توصیف نمود و گفت: دشمنی آمریکا و اسرائیل با انقلاب اسلامی همیشگی است و تجربه ثابت کرده است هر کشوری که به این مزدوران اعتماد کرده، با شکست مواجه شده است و در واقع اعتماد به استکبار و سگ نگهبانش یعنی اسرائیل یک شکست است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ابراز داشت: استکبار جهانی از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان وحشت دارد و امروز عربستان در باتلاقی که به واسطه جنگ با یمن ایجاد کرده، در حال غرق شدن است و جز کشتن زنان و کودکان یمنی به چیزی دیگر دست نیافته است و بی تردید سرانجام، بینی آل سعود به خاطر جنگ افروزی هایش به خاک مالیده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، قدرتش را از مردم دارد، خاطر نشان کرد: به همین دلیل است که دشمن با تجربه ای که از شکست در دوران دفاع مقدس با ملت ما دارد، از طریق جنگ سخت با ما وارد جنگ نمی شود و با روش های مختلفی همچون جنگ اقتصادی و جنگ نرم و ... تلاش دارد که انقلاب اسلامی را در جهان تضعیف کند اما تا به امروز موفق نشده و نخواهد شد.

سردار حق طلب افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی با محتوایی غنی بود که توسط فردی اسلام شناس و شجاع همچون امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و تئوری‎های وی به مرحله اجرا درآمد و به همین دلیل ستون های چنین انقلابی هرگز لرزان نیست و استوار و محکم در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی هیچ کشوری در دنیا جرات آن را نداشت که کوچکترین اقدامی را بر علیه رژیم صهیونستی صورت دهد اما بعد از انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم که همین رژیم صهیونیستی توسط یکی از رویش های انقلاب اسلامی در منطقه به نام حزب الله چگونه به گوشه رانده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث لرزش ستون های سست استکبارجهانی شد، گفت:کشور مستکبری همچون آمریکا به دلیل اینکه انقلاب اسلامی منافعش را به خطر انداخته است و رژیم صهیونیستی با وجود انقلاب اسلامی آسایش و آرامش ندارد، دست به دشمنی با ملت ایران می زند و همه این ها بازگو کننده اثرات انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشورمان است که استکبار از آن وحشت دارد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۰۸۵
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha