۰۱
حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا، کارنامه قبولی در مقابل استکبار جهانی دارد افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان به طور مستقل به مسیرش ادامه داد و بدون اینکه به بیگانگان وابسته باشد، به مسیر پیشرفت و ترقی قدم گذاشت اما استکبارجهانی از همان روزهای نخست به دشمنی اش با ملت ایران پرداخت اما هرگز موفق به توقف انقلاب اسلامی نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جهان بازتاب های مختلفی به دنبال داشت و نشان داد که مردم ایران هرگز راضی به داشتن رژیمی مستبد نیستند و می خواهند استقلال و آزادی داشته باشند.

 

استیلی تاکید کرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همه ساله با شور و حال مضاعفی برگزار می شود اما امسال به دلیل بیماری و ویروس کرونا شاهد شکل برگزاری آن تغییر کند اما مهم این است که این حادثه برای مردم تداعی می شود و مجدد حال و هوای روزهای انقلاب برای مردم زنده می شود.

سرمربی تیم ملی امید کشور در ادامه با اشاره به جام جهانی ۱۹۹۸ و رویارویی ایران با امریکا گفت: در جام جهانی ۱۹۹۸ همه ما تاکید داشتیم که حتما در مقابل تیم فوتبال امریکا به پیروزی برسیم و اکثریت مردم این انتظار را از تیم ملی فوتبال ایران داشتند و بنده در این بازی با لطف خدا توانستم گل ماندگاری را به امریکا بزنم و در نهایت پیروز بازی باشیم.

 

وی ادامه داد: با اینکه بیش از ۲۲ سال از بازی ایران و امریکا گذشته است اما همچنان مردم لطف دارند و هر زمان که مرا می بینند بابت این گل به یاد ماندنی از من تشکر می کنند و این نشان می دهد که روحیه استکبارستیزی در میان مردم کشورمان زنده است و مفتخرم که گلی را به ثمر رساندم که در تقویم تاریخ کشورم به گل استکبار ستیزی معروف است.

انتهای پیام؛
کد خبر: ۴۰۴۳
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha