۱۳۳۹۰۱۷۴_۴۵۳
به گزارش گروه ورزشی تهران پرس، علی انصاریان پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و سرخابی های پایتخت دقایقی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

علی انصاریان که همزمان با زنده‌یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.

با گفته پزشکان حال وی از بامداد روزهای گذشته و از سه‌شنبه رو به وخامت گذاشته بود و برای بقای انصاریان تمهیدات پزشکی فراوانی صورت گرفته بود که به موفقیت ختم نشد.

پزشکان معالج علی انصاریان برای بهبود وی او را در خواب مصنوعی فرو برده و با ونتیلاتور قصد تهویه و تسریع روند تنفس وی را داشتند. همچنین او تحت انتوبه نیز قرار گرفته بود اما تمام این اقدامات به‌جایی ختم نشد تا علی انصاریان هم چند روز پس از فوت هم‌بازی سابق‌اش، به مهرداد میناوند بپیوندد.

مرحوم انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران بود و فوتبال خود را در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد. تا اینکه سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس تهران پیوست. او پنج سال در پرسپولیس بازی کرد. انصاریان سال ۱۳۸۵ به عنوان بمب نقل و انتقلات به مدت یک فصل راهی تیم رقیب، استقلال شد سپس از سال ۸۶ تا ۸۸ یکسال در استیل آذین و استقلال اهواز بود. فصل ۸۸ تا ۸۹ را در گسترش فولاد تبریز بازی کرد سپس یک سال دیگر در شهرداری تبریز حضور داشت تا اینکه سال ۱۳۹۰ در ۳۴ سالگی با شاهین بوشهر از فوتبال کنار رفت.

او همچنین در عرصه سینما و تلویزیون هم فعالیت می کرد و در چند فیلم سینمایی و سریال به ایفای نقش پرداخت.

انتهای پیام/

 
کد خبر: ۴۰۳۸
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha