۰۱
به گزارش تهران پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران، مجتبی شکری ، شهردار منطقه در بازدید از پروژه احداث مسیر دوچرخه در خیابان امامت گفت : با توجه به ایجاد رینگ پیوسته پیاده روی و دوچرخه سواری در شهر تهران و پیوستن منطقه به طرح مصوب بهسازی معابر پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه ، این طرح ها با توجه به نقشه ها و نشانی های ارسالی در سی متری نیروی هوایی، امامت و.. در حال اجراست .

او با بیان اینکه خیابان امامت به عنوان خیابان کامل در حال بازطراحی است ، افزود: تامین مسیر حمل و نقل عمومی و دوچرخه سواری در کنار تامین امنیت عابرین پیاده ، کاهش سوانح رانندگی ، مطلوبیت و جذابیت محیطی معابر شهری و ... از مواردی است که در طرح خیابان کامل مد نظر قرار گرفته و اجرایی می شود.


شهردار منطقه اضافه کرد : پروژه احداث مسیر دوچرخه در دو طرف خیابان امامت حدفاصل سی متری نیروی هوایی تا خیابان دماوند به طول ۴۰۰ متر و مساحت ۱۲ هزار متر مربع از اوایل آذر ماه آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

مجتبی شکری در ادامه پویش سه شنبه بدون خودرو، به اتفاق جمعی از معاونین اجرائی و مدیران ، با استفاده از دوچرخه، محدوده محله شهید اشراقی را با دوچرخه رکاب زد .

همزمان با دوچرخه سواری، شهردار منطقه به صورت پیاده ، روند خدمات رسانی به شهروندان در زمینه های امور شهری را در معابر این محله بررسی کرد.


در ادامه ، شهردار منطقه با حضور در سرای محله اشراقی ، ضمن بازدید از ساختمان سرای محله ، در جلسه ای به مسائل و مشکلات شهری این محله رسیدگی و دستورات لازم را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۱۳
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha