Screenshot_۲۰۲۱۰۲۰۲-۱۵۵۵۰۵_WhatsApp
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تهران پرس در خصوص آخرین وضعیت بام لند اظهار کرد: قرارداد بام لند در واقع موضوعی بوده که از طرف سازمان بازنشستگی شهرداری تهران به یک شرکتی در قالب قرارداد بی او ال ای برای یک دوره بهره برداری ۲۰ یا ۲۵ ساله واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اشکالاتی به این قرارداد وارد است و در مکاتباتی دستگاه های نظارتی، استنادات قانونی کافی به دست شهرداری می دهد که این موضوع را پیگیری کند و حتی پیگیر ابطال قرارداد در مراجع قضایی شود‌.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اما به هرحال مکاتبات دستگاه های نظارتی چنین فضا و زمینه ای را برای شهرداری فراهم می‌کند.

اعطا تاکید کرد: کلیت بحث ما دفاع از حقوق مردم و حقوق شهر و شهروندان است که اگر در مقطعی قراردادی بسته شده که با اشکالات و شبهاتی همراه است، اکنون صحیح نیست که برای حل آن شهرداری مسیر توافق را طی کند و باید حقوق شهر و شهردارى و شهروندان در این زمینه استیفا شود.

وی تصریح کرد: جهت گیری کلی ما استیفای حقوق شهر، شهروندان و شهرداری به عنوان نهاد عمومی است تا مسائل قراردادهایی که دستگاه های نظارتی هم شبهات جدی به آن وارد کردند، حل و فصل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان تصریح کرد: پیگیری مستمر انجام مى شود و حتما در این حوزه اطلاع رسانی خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۰۱۰
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha