۵۷۵۰۶۶۶۰
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، ابراهیم امینى در خصوص اینکه متولیان اداره جامعه باید بتوانند از همان ابتدا فرصتی را برای کودکان ایجاد کنند، گفت: بدین صورت استعدادهای کودکان شکوفا می شود و مسیر اصلی خود را پیدا می کنند.

وی در این باره ادامه داد: بدین صورت کودکان به مرور زمان با حقوق و تکالیف شهروندى خودشان آشنا می شوند و حضور با نشاط و پر رنگی را در عرصه فرهنگى و اجتماعى شهرشان خواهند داشت که در نتیجه توان جامعه نیز بیشتر خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در شوراى پنجم مصوبه هایی را در مورد شهر دوستدار کودک داشتیم، اظهار کرد: به تازگی مصوبه ای درباره موزه کودک داشتیم. در همین راستا در برنامه ۵ ساله که تصویب شد، بودجه هایی برای این کار اختصاص داده شده است.

وى با بیان در شرایط این چنینی کودک فرصت پیدا می کند ایده هاى خود را نسبت به شهر محل زندگی اش به تصویر کشد، عنوان کرد: اینکه کودکان در خصوص اینکه چگونه شهرشان زیباتر شود و یا با مشکلات کمترى روبرو شوند، باعث اعتماد به نفس کودکان خواهد شد.

امینی با بیان اینکه با شرایط این چنینی کودک اعتماد به نفس پیدا کرده و استعدادهایش شکوفا مى شود، خاطرنشان کرد: کودکان دارای ذهن های پاک هستند و این ذهن های پاک راه را به مسئولین نشان می دهد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۰۱۲
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha