IMG_20201229_150240_382
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای طرح رعد ۴۱ که در ستاد فرماندهی انتظامی بزرگ برگزار شد، با تشکر از همکاران در پلیس پیشگیری  و اجرای سلسله عملیات های امنیت اظهار کرد: در این مرحله ۳۶۴ حکم قضائی به مرحله اجرا در آمد. ۷۴۶ نفر از افرادمالخر ،سارق ،زورگیر و موبایل قاپ دستگیر شدند. از این تعداد، افرادی به صورت باندی فعالیت می کردند.

 

وی از کشف ۴۲۰۰ فقره از اموال مردم خبرداد و گفت: ۱۵۶دستگاه خودرو و نیز ۳۰۰ دستگاه تولید کننده ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح به نتیجه رسیدن ۹۰۹ پرونده سرقت، افزود: ۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰ قبضه سلاح سرد از زورگیران کشف شد.۱۱۴نفر از محکومین متواری شناخته شدند.

 

سردار رحیمی در رابطه با کشف۱۵۲۱۴قلم کالای قاچاق، توضیح داد: بالغ بر ۸ میلیارد تومان ارزش این کالاها می باشد. ۴۱ کیلوگرم مواد مخدر را از معتادین و خرده فروشان بصورت گرم گرم کشف شد.

 

وی با اشاره به ایام پایانی سال گفت: در این ایام ما شاهد افزایش ترافیک صبحگاهی و استفاده بیشتر مردم از خودروهای شخصی هستیم، از همین رو از مردم می خواهیم که قانون را رعایت کنند. همچنین محدودیت های کرونایی از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد است.

 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کشف سرقت های خشن طی ۸ ماه گذشته ۸ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: با توجه به نزدیکی پایان سال و حضور بیشتر مردم در مراکز خرید برای آرامش و آسایش شهروندان از ظرفیت های پلیس های پیشگیری و آگاهی، استفاده خواهیم کرد.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با اطمینان دهی به شهروندان از دستگیری مجرمان، افزود: روزانه ده ها فقره سرقت را کشف می کنیم. شهروندان، اگر فیلم از درگیری، سرقت و دیگرجرایم را دارند، سریعا در اختیار پلیس قرار دهند و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند. جلسه کمیسیون ویژه سرقت داریم و تمام سرقت را بررسی و پیگیری می  کنیم.

 

سردار رحیمی با اشاره به طرح بازرسی ۱۲۰ گانه امنیت شبانه پلیس، تاکیدکرد: همکاران در پلیس تخصصی، فشار حداکثری را برای امنیت شهروندان بر دوش دارند. پلیش با اصنافی که قانون را رعایت نکنند، برخورد خواهد کرد.

 

گزارش از ساراپیرانه

انتهای پیام/
کد خبر: ۴۰۰۴
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha