۴۹۴۵۷
حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته در عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی،علمی،دفاعی،فرهنگی گام های بلندی برداشته است، گفت: کارهای زیادی جهت فراهم آوردن بستر خدمت به ملت عزیز ایران اسلامی و شکل گیری زیرساخت های کشور در عرصه های مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: ماهیت استکبارستیزی در ارتقای سطح قدرت ایران اسلامی در منطقه و کوتاه شدن دست استکبار جهانی در خاورمیانه نقش کلیدی داشته است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ماهیت استکبار سیتزی انقلاب اسلامی باعث به جریان در آمدن یک حرکت منطقه ای و فرامنطقه ای برای حفظ اسلام، انسجام ملی و فرامنطقه ای برای تقابل با مستکبران شده است، افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود، امروز خاورمیانه در تصرف استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکید کرد: استکبار جهانی برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و همچنان انقلاب اسلامی زنده و پویا به حرکت و مسیر خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه هرکجا اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی حضور دارند، استکبار جهانی شکست خورده و سنگر را به انقلاب و جبهه مقاومت تقدیم کرده است، گفت: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی از جبهه مقاومت عصبانی اند چرا که آن را عامل شکست های پی در پی خود می دانند و سیاست های مستکبرانی همچون ترامپ جهت تضعیف انقلاب اسلامی هم جوابگو نبود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ۴۲ سالی می شود که انقلاب اسلامی با همه قدرت در برابر نظام سلطه و استکبار ایستاده است، افزود: در هر جایی که انقلاب اسلامی با تفکر استکبارجهانی در تقابل با مستکبران بوده، پیروزی نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است و این موضوع نشان می دهد که روش سازش با آمریکا جوابگو نیست.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی مردمی دارد، تاکید کرد: مسئولان باید بیش از پیش در راستای ارتقای رفاه عمومی مردم و برون رفت از چالش های اقتصادی گام های بلندی بردارند.

 

انتهای پیام/

کد خبر: ۳۹۷۳
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha